Help ik heb geen leven meer

  • 6 October 2020
  • 71 reacties
  • 488 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Mijn ouders hadden 6 ton aan geld gespaard in 20 jaar maar dat is allemaal opgegeten omdat de baas zelfmoord had gepleegd en ik heb al 8 jaar geen leven meer ik heb geen auto meer ben 8 jaar nergens leuk heen geweest help ik ben altijd zo droevig😭


Dit topic is gesloten

71 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben zo'n persoon die aan iedereen denkt behalve zichzelf

Dat is een hele goede eigenschap. Dat betekent dat je zorgzaam bent. Maar denk af en toe ook aan wat jij nodig hebt

Reputatie 1
Badge +3

Oja ik sliep 8 jaar op hetzelfde matras omdat mijn ouders 1 ton schuld hebben aan een vakking kut poep sxheit persoon die zelfmoord pleegde om geld op te eten en. Mijn nek is helemaal raar geworden door dat matras

Reputatie 3
Badge +3

Wow. 

Reputatie 1
Badge +3

En die koning eet de helft van mijn vader zijn salaris op

Reputatie 3
Badge +3

Wat een eikel

Reputatie 1
Badge +3

Sry kon even niet meer inloggen 

Reputatie 1
Badge +3

Koning eet heel veel geld op omdat hij goud moet hebben

Reputatie 3
Badge +3

Wat stom. Geld maakt niet gelukkig 

Reputatie 1
Badge +3

Yep met ze gouden koets oftewel ze gouden kots

Reputatie 1
Badge +3

Ik zat naar jou verhalen te kijken en ik zagv een tag van PEDO wat is dta? 

Reputatie 3
Badge +3

Oh, pedo betekent pedofiel. Het is een oud topic van iets waar ik nu al overheen ben. Niks om je nu nog zorgen over te maken :) 

Reputatie 1
Badge +3

OK ik heb het gehoord door de school dus ik vroeg htlet me. Af

Reputatie 1
Badge +3

Weet jij wat meisjes leuk vinden?

 

Reputatie 1
Badge +3

Does anyone know? 

Reputatie 3
Badge +3

Het kan verschillen want ieder meisje heeft natuurlijk een type maar ik hou vooral van een lieve, zorgzame jongen die echt geïnteresseerd is in wat ik te vertellen heb. Vertrouwen is voor mij ook heel belangrijk. Als er geen vertrouwen is, is er voor mij geen relatie of wat dan ook. Ik vind kleine complimentjes en cadeautjes ook leuk. En als ik verdrietig benheb ik gewoon een knuffel nodig.

En als het om uiterlijk gaat merk ik dat ik op lange jongens val. En meestal lichte ogen

Dit is wat ik leuk vind. Waar ik echt niet tegen kan zij van die nep-stoere jongens. Pestkoppen vind ik ook verschrikkelijk. 

Reputatie 3
Badge +3

Does anyone know? 

Good question. Ik denk niet dat je zo kan zeggen: Dít vinden alle meisjes leuk! Want elk meisje is anders (dit telt trouwens ook voor jongens) Wat een meisje geweldig vind, vindt de ander verschrikkelijk. 

Reputatie 1
Badge +3

Does anyone know? 

Good question. Ik denk niet dat je zo kan zeggen: Dít vinden alle meisjes leuk! Want elk meisje is anders (dit telt trouwens ook voor jongens) Wat een meisje geweldig vind, vindt de ander verschrikkelijk. 

Oké bedankt voor je info

Reputatie 1
Badge +3

Maar wat bedoelen. Mensen met lichte ogen,  haar dat goed zit etc? 

Reputatie 3
Badge +3

Met lichte ogen bedoel ik groen en blauw en messy haar kan ook heel cute zijn. Mijn smaak in jongens is raar

Reputatie 1
Badge +3

OK

Bestaan groene ogen serieus

Badge +2

Hoi @Creeper en @BreezyOcean ,

 

Letten jullie erop dat dit topic geen chat gesprek wordt? Dit is in strijd met forumregel 7.

 

Met vriendelijke groet,

Lida

De Kindertelefoon