Help ik heb geen leven meer

  • 6 October 2020
  • 71 reacties
  • 488 Bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

71 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Iik vraag me. Af hoe ik eigenlijk nog leef als je kijkt wat ik allemaal heb meegemaakt 😶

Wees blij. Ik ben wel trots op je dat je het allemaal overleefd hebt

 

Reputatie 1
Badge +3

Een of andere gek reed mijn been aan op de fiets terwijl ik liep gekneusde been een meisje SCHOPT EEN BASKRTBALL TEGEN MIJN ARM EN DAARDOOR Had IK 3 BOTBREUKEN Bij MIJN ARM EN 3 KNEUSINGEN

Reputatie 1
Badge +3

Ik ben gewoon een levend skelet

Reputatie 3
Badge +3

Wow. 

Reputatie 1
Badge +3

Ik vraag me echt af of geluk bestaat?

 

Reputatie 1
Badge +3

Bij mij is alles ongeluk

Reputatie 1
Badge +3

Was er maar iets of iemand die mij kon helpen 😨🤕😱😭

Reputatie 3
Badge +3

Geluk bestaat. Dat weet ik zeker. Het komt op een dag allemaal goed. Je moet gewoon volhouden. Mijn leven is ook een hele lange tijd ongeluk geweest maar nu gaat het langzaam weer beter dus ik weet zeker dat alles ook goed komt bij jou

Reputatie 1
Badge +3

Ok

 

Reputatie 1
Badge +3

Ik heb zelfs no gnooit een feestje gehouden de ene keer dat het kon kwam er niemamd

Reputatie 1
Badge +3

Oja en ik heb geen familie alleen moeder vader ik en mijn broer dus ja geen opa & oma geen tante geen oom geen familie

Reputatie 1
Badge +3

Ik vraag me soms echt af hoe is het om familie te hebben of vrienden

Reputatie 3
Badge +3

Wie zegt dat je mensen nodig hebt voor een leuk feestje? Je kan toch ook gewoon met je ouders en broer een fijn feestje hebben? En ik vind het heel jammer voor je dat je geen andere familie hebt. Wil je zelf nog andere familie? 

Reputatie 1
Badge +3

Ik weet niet hoe het is dus geen idee

Reputatie 3
Badge +3

Familie hebben is..... Leuke dingen doen die je ook met je ouders kunt doen en met (echte) vrienden kan je praten over alles. Maar vrienden kunnen je ook laten vallen. 

Reputatie 1
Badge +3

En ik hoor van mijn klasgenoten dat ik zo wit ben als een wolk maar ja dat klopt ook wel als je 8 jaar nergens heen bent gegaan een halfjaar niet naar buiten ben geweest

Reputatie 1
Badge +3

Maar familie is toch leuk? 

Reputatie 3
Badge +3

Familie hebben kan leuk zijn. Maar soms word het een grote chaos. Uiteindelijk ben ik de opa en oma van mijn beste vriendinnen als mijn opa en oma gaan zien om toch maar een beetje familie te hebben. 

Reputatie 1
Badge +3

Lijkt mij logisch ik hoor ook van klasgenoten oh ik naar mijn aardige tante, opa, oma e. t. C. 

Reputatie 1
Badge +3

Hoezo heb jij geen familie?

 

Reputatie 3
Badge +3

Sommige mensen hebben een goede en fijne familie, anderen niet. Dus het kan voor iedereen anders zijn. De een kan niet wachten om hun lieve tante te zien,de ander gaat liever nooit meer naar hun tante toe

Reputatie 1
Badge +3

Ik ben zo'n persoon die aan iedereen denkt behalve zichzelf

Reputatie 3
Badge +3

Hoezo heb jij geen familie?

 

Dat is best ingewikkeld. Ik ben nu een topic aan het schrijven waarin ik mijn familie en leven uitleg

Reputatie 1
Badge +3

En de ander heeft nooit een echte biologische familie gehad

Reputatie 1
Badge +3

Ok