Help ik heb geen leven meer

  • 6 October 2020
  • 71 reacties
  • 488 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Mijn ouders hadden 6 ton aan geld gespaard in 20 jaar maar dat is allemaal opgegeten omdat de baas zelfmoord had gepleegd en ik heb al 8 jaar geen leven meer ik heb geen auto meer ben 8 jaar nergens leuk heen geweest help ik ben altijd zo droevig😭


Dit topic is gesloten

71 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi . 

Misschien kan je een nieuwe hobby zoeken? Iets wat je binnen kan doen zoals tekenen? Dat kan je dan een beetje blijer maken.

Ik snap wel hoe je je voelt. Mijn moeder heeft ook niet al te veel geld en wij gaan ook niet vaak naar iets leuks. Iets wat mij altijd blij maakt is muziek. Misschien is dat iets voor jou? Als ie je weer droevig voelt gewoon muziek opzetten.

Of wie weet is lezen wel iets voor jou!

Ga op zoek naar iets wat je blij maakt en wat je binnen kan doen. 

XOXO 

~BreezyOcean 

Reputatie 1
Badge +3

Vinden mensen mijn verhaal heftig van wat er met mij is gebeurt? 

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb hier heftigere dingen gezien maar dat is mijn mening. Misschien vind iemand anders dit superheftig

Reputatie 1
Badge +3

Nee eigenlijk niet maar ik vind het erg wat ik heb meegemaakt bijne dood  '_' oftewel 3 keer van de trap gevallen 3 keer op mijn neus geduuwd

Reputatie 3
Badge +3

Oh wow

Reputatie 3
Badge +3

Dat klinkt inderdaad best heftig 

Reputatie 1
Badge +3

En bijna ontvoerd

Reputatie 1
Badge +3

Een zwerver die. Met een mes achter. Mij en mijn gezin aan kwam Rennen, bijna uit het niks in de mist platgereden door een bus

Reputatie 1
Badge +3

HELP IK BEN EEN PROOI

Reputatie 3
Badge +3

Wow. Dat is heftig, ja. 

Reputatie 1
Badge +3

Ik ging een keer met mijn broer in het park tegenover mijn krothuis spelen komt er een groep grote. Kinderen "hé dat is. Mijn stuiterbal geef terug" ik zeg tegen mijn broer "kom snel wegrennen" maar hij heeft geen tijd om van het klimrek af te komen dus gingen wij uiteindelijk praten GEEN IDEE HOE MAAR Ja en dan zeg "nee ik heb hem bij de winkel gekocht" zegt de ander "oh sry voor de hartaanval"

 

Volgens mij waren het van die gevaarlijke hangjongeren

Reputatie 3
Badge +3

Oh, okay

Reputatie 1
Badge +3

Ik zat een keer in de kinderwagen van mijn moeder (als baby) komt er opeens een heel raar persoon duuwt mijn moeders hoofd tegen de grond trapte zo hard dat mijn baby been super blauw was overal en bijna gebroken was 👶😭

Reputatie 3
Badge +3

Jezus…

Wat zielig voor je! 

Reputatie 1
Badge +3

En mijn school dacht dat ik dislexie had blijkt het dat ik een bril nodig heb "nee. Doen we niet" zei de oogdocter we wachten wel 2 jaar doe ik een iQ test toen ik 4 was is. Mijn iQ hoger dan 130 en ben ik hoogbegaafd

Reputatie 1
Badge +3

En dit is nog niet alles 😕

Reputatie 3
Badge +3

Okay

Reputatie 1
Badge +3

Tijdens citoctoetsen was ik zo slim dat ik rekenen alles goed had

Reputatie 1
Badge +3

Wist iederen dat je papier bij toetsen kan scheuren (uitreken papier) in de vorm van een 3d vorm met speciale tekens en zo om zo opgave sowieso goed. Te hebben? 🤔

Reputatie 3
Badge +3

Nee, dat wist ik niet. Nu wel dus haha

Reputatie 1
Badge +3

Een of ander dom kind duwde mij in de gronde waardoor mijn neus soortvan afgehakt leek en helemaal kapot hing en mijn arm ook helemaal open lag. 

 

Dit was gebeurt op eerste dag van groep 1 basischool

Reputatie 1
Badge +3

Zo maak je alle 3d opgave sowieso goed 😅

Reputatie 1
Badge +3

Ik vraag me. Af hoe ik eigenlijk nog leef als je kijkt wat ik allemaal heb meegemaakt 😶

Reputatie 3
Badge +3

Een of ander dom kind duwde mij in de gronde waardoor mijn neus soortvan afgehakt leek en helemaal kapot hing en mijn arm ook helemaal open lag. 

 

Dit was gebeurt op eerste dag van groep 1 basischool

Wat een stom kind! 

Reputatie 1
Badge +3

Yep je ziet het nogsteeds