Skip to main content
Vraag

help ik heb advies nodig over een jongen

• July 25, 2025
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Help! Oke voor een achtergrond ik ben 14, ik ga naar T3 volgend jaar hij ook

ik heb hem opgegeven om met hem in de klas te zitten stom van mij he? Ik heb er eigenlijk wel spijt van

maar anyways back to the story oke basically ik sta vaak bij mijn kluisje tijdens de pauze omdat daar grappige mensen staan en hij dus ook.. hij komt dan vaak bij mij staan en grapjes maken maar ook dicht bij ofzo he niet 2m ofzo nee een paar cm niet dicht genoeg om hem een kus te geven. Mijn vrienden heeft hem voor mij gestalked via tiktok en zag dat hij een vrienden had dus de volgende dag had ik hem gevraagd "hey hoe gaat het met (vriendetjes naam)" hij keek mij raar aan voor een tijdje voor dat hij zei "wie?" Ik vond dat al raar.. dus ik begon weer met praten "je vriendin?" Vraag ik met wat sass.

Maar ik weet nu niet wat ik moet doen ik vind hem echt super lief, grappig, knap en hij heeft de leukste glimlach en leuk ooit trouwens wij zijn like soortvan maar niet helemaal als je snapt wat ik bedoel. Hij loopt altijd langs mijn klas en als ik terug kijkt bloost hij en kijkt weg. Ik vind hem echt heel leuk maar ik wil zeker geen homewrecker genoemd worden want ik respecteer relaties maar ik weet dus niet wat ik moet doen wij hebben zoveel in gemeen

(Trwns sorry voor mijn spelling ik ben bilingual en heb dyslexie 🥀)

1 reactie

Gatt0_076
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 26, 2025

Als ik jouw was zou ik contact met zijn vriendin opnemen en vragen hoe het met hun tweeën gaat, als het niet zo goed gaat dan zou ik proberen een relatie met hem te krijgen en als het wel goed gaat kan je altijd vrienden blijven.