Help, ik ben verliefd op de ex van mijn bff!

  • 28 May 2022
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Badge

Jongens ik heb echt advies nodig,

Ik ben namelijk verliefd op de ex van mijn bff!

Het begon allemaal aan het begin van dit school jaar, er kwam een nieuwe jonge op onze school die ik het jaar daarvoor nog nooit had gezien en hij was helemaal mijn type das natuurlijk werd ik verliefd op hem. Nou na een tijdje werden mijn vrienden en ik vrienden met hem en gingen we vaak afspreken en tijd met elkaar doorbrengen. Een paar maanden later kreeg ik te horen dat hij mijn bff leuk vond maar ik was natuurlijk nog steeds helemaal smoor op hem maar ik was zo selfless dat ik het oké vond als hun iets zouden worden. Een paar keer vroeg ik aan mijn vriendin of zij hem ook leuk vond maar zij zei nee omdat ze het anders zielig vond voor mij maar ik zei tegen haar dat ze gewoon met hem moest nemen want ik zag dat zij hem ook leuk vond. Een paar weken daarna kregen ze iets en ik probeerde hem niet meer leuk te vinden, dat lukte soort van. Er ging een half jaar voor bij en toen een maand geleden ging het uit tussen die twee. Maar nu komt het he, tijdens dat hun twee iets hadden werd ik ook nog verliefd op mijn bff en zij was ook al verliefd op mij. Dus toen het uit was vroeg ze de maandag na de meivakantie of ik een openrelatie met haar wou hebben. Dus ze wou eigenlijk een relatie met mij alleen maar om te zeggen dat ze taken was. En dat brak me hart wel een beetje want ze zei ook dat ze van me kon houden op een romantische manier maar niet bij me hoefde te zijn. Mijn andere vriendinnen vonden  dat niet leuk en zeiden  tegen haar dat ze het uit moest maken  omdat het m'n hart brak en dat deed ze ook. En daarna een  paar weken later begonnen mijn gevoelens voor haar ex weer naar boven te komen. En ik weet dat mijn bff ook met mijn ex  zou gaan  als ze hem leuk zo  vinden dus ja ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen want er is een kans dat haar ex mij ook kan leuk vinden


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Msg moet je er heel subtiel achter komen wat je crush van jou vindt en vertel (als je t nog niet gedaan hebt) aan je bff dat je hem leuk vindt

Badge

Msg moet je er heel subtiel achter komen wat je crush van jou vindt en vertel (als je t nog niet gedaan hebt) aan je bff dat je hem leuk vindt

Dankje voor het antwoord en ja dat zal ik proberen.

Reageer