Skip to main content
Vraag

Help ik ben verliefd

• April 25, 2025
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben een jongen van 13 en zit nu in de 2e maar toen ik in groep 8 zat werd ik verliefd op een meisje het is al 2 jaar geleden en het was al een beetje weg maar nu wil ik een vriendin en ben ik weer verliefd dus wil ik haar weer gaan appen maar ik heb heel lang niks gezegd tegen haar dus het lijkt me raar ik ben ook best verlegen dus weten jullie of ik gwn moet appen en wat dan of moet ik gwn laten gaan en iemand anders zoeken?

5 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 25, 2025

Hey!  Niks mis met gewoon een leuk berichtje sturen, hoe het met haar gaat bijvoorbeeld en dat je een foto zag van je klas van toen ofzo en aan haar dacht. Een leuke opening 😉.  Ik denk dat ze het best leuk vind als je een vrolijk en vriendelijk bericht stuurt! Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 28, 2025

Ik heb een bericht gestuurd en gesprek gehad over de oude klas mr ik weet ni heb meer tips nodig

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Je moet proberen een balans te vinden tussen niks zeggen - daar heb je niks aan - en te veel zeggen - dan voelt het alsof je het wel heel erg graag wil. 

Voor zover ik weet is een leuke snapstreak beginnen een goed begin. Je kan dan in de avond appen en *normale* dingen sturen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 28, 2025

Je moet proberen een balans te vinden tussen niks zeggen - daar heb je niks aan - en te veel zeggen - dan voelt het alsof je het wel heel erg graag wil. 

Voor zover ik weet is een leuke snapstreak beginnen een goed begin. Je kan dan in de avond appen en *normale* dingen sturen.

Heb geen alleen snapchat

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

WhatsApp/Signal/etc kan natuurlijk ook.

Je kan online appen, en in het echt praten/afspreken. Niet alleen maar online. 

Veel succes!