Skip to main content

Hi ik ben een jongen van 12.

Ik ben al best lang verliefd op een meisje.

We zijn ook goeie vrienden.

ik heb het dus ook en keer tegen wat mensen gezecht.

Maar die zitten het tegen iedereen te zeggen(inclusief haar)ik heb gezegd dat het niet klopt en ze gelooft het.

Ze vind het echt niet leuk dat dit word gedaan .

En ik eigenlijk ook niet.

Wat moet ik nu doen.

En moet ik zeggen tegen haar dat ik verliefd ben? En zo ja,hoe?

Alvast bedankt☺️ 

Heyyy, heb je al misschien een idee of ze jou ook leuk vind? Want misschien vind ze het daarom niet leuk. Word ze dan ook rood als mensen dat zeggen?

@Mushroom123 
Daar twijfel ik dus over. Soms lijkt het wel alsof ze me leuk vindt maar soms ook nie

ze betast me namelijk best veel. Maar soms vindt ze me best irritant. En dan doet ze weer heel lief tegen me.

Ze heeft ook en keer gezecht dat ze anders doet tegen mij dan tegen haar andere vriendinnen.

-Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

Ja dat snap ik wel, ze wil denk ik niet dat anderen het weten. Ik denk dat ze je wel leuk vind mss dik weet het niet zeker. Maar zoals je al zei dat ze het vervelend vind dat anderen jullie steeds koppelen enzo, schaamt ze zich daar voor en word ze dan rood ofzo of vind ze het gewoon stom?

Zou best kunnen dat ze zich schaamt een keer liep ik dus naar dr toe en zei iemand:’ahh loop maar naar je liefje toe’. En toen liep ze weg en ging in dr eentje achter het gebouw zitten. En het leek dat ze er best verdrietig/boos over was.

Maar ik vraag me af of ze dr niet voor mij schaamt.

Reageer