AAAHHHH!! ik heb een forumcrush :))!!!!!!
kan iemad tips geven?????
Tysm♡
Xx een hulpvol meisje
AAAHHHH!! ik heb een forumcrush :))!!!!!!
kan iemad tips geven?????
Tysm♡
Xx een hulpvol meisje
Geen idee gewoon zeggen, het is een forum en er kan niks foutgaan!
Groetjes, Sano07
Gewoon zeggen !!! Ik ben zo benieuwd !!!! Het is de Forum , dus kan het moeilijk misgaan en je bent heel aardig
Emma
Oké
Ben je op een meisje of een jongen??
aaaaaahhhh gwn tegen hem/haar zeggen ofz kun je wel updateje geven want je bent gwn gezellig enz dus ben benieuwd ahah succ6
O, ja
Waarom HELP ??? Verliefd zijn is toch leuk ?? Je bent best aardig en behulpzaam, dus waarom zou je het niet willen vertellen . Misschien is Zij/Hij ook verliefd op jou
Wie is het?? Gewoon zeggen joh, wat kan er nou fout gaan?
Haha ja. Of diegene heeft al een crush ?
Groetjes Julian X
Oké
Ben je op een meisje of een jongen??
Jongen :)
Groetjes Julian X
Ik denk het-
O, ja
Waarom HELP ??? Verliefd zijn is toch leuk ?? Je bent best aardig en behulpzaam, dus waarom zou je het niet willen vertellen . Misschien is Zij/Hij ook verliefd op jou
Ik durf niet.. wat als diegene het vies gaat vinden! Wat als diegene mijn niet leuk vind... en wat als hij geen leuke dingen gaat zeggen- ik ben bang ..
Mar hij is wel vaak actief in 't forum!♡
Groetjes een hulpvol meisje ♡
Lieve
Dit is de Forum . Je hoeft het ook niet te zeggen , maar je kan altijd stiekem even tegen iemand zeggen
Oké
Met welke letter begint zijn Forumnaam ???? Ik weet het niet maar ik denk
Je hoeft het ook niet te vertellen als je het echt niet wilt
Groetjes Julian X
Ik denk het-
Je denkt het , maar weet niet zeker . Misschien is zijn crush jij
Lieve
Dit is de Forum . Je hoeft het ook niet te zeggen , maar je kan altijd stiekem even tegen iemand zeggen
Oké
Het isssss ...
Lieve
Oké
Het isssss ...
Is hey erg?
Hoi ! Ik voel me geëerd . Wel lief hoor ik vind het niet erg !. maar kijk mijn antwoord bij verslag van je dag en het spijt me want ik vind iedereen hier super en lief. Maar ik had mijn hartje gegeven aan een meisje die hier ook op het forum zat en zij is geband :( Schrik niet want jij bent echt heel lief hoor. Maar ik moet wel eerlijk zijn. En ja een forumcrush is wel leuk maar het wordt niet echt dat is wel jammer. Maar weet je we kunnen gewoon bff zijn hier en soulmates ( zonder chatten ofzo) dus echt ik vind jou heel aardig en lief en bevriend. Vind je dat goed ? :) ik wil je niet teleur stellen maar zo ben ik wel helemaal eerlijk. Dikke maatjes ? <3
Groetjes en liefs Julian X
moet ik ook mijn crush zeggen
ik ben wel verlegen
ik ben wel verlegen
DOEEEE! ik ben nieuwschierug :)
Wat schattig allemaal ! Ik snap je wel hij is een leuke lieve jongen :) ik heb zn topics gezien en was ook wel " impressed" hihi. gewoon elkaar lief vinden op het forum is niks mis mee toch ? Leuk dit !
Sanny xxxx
Hoi ! Ik voel me geëerd . Wel lief hoor ik vind het niet erg !. maar kijk mijn antwoord bij verslag van je dag en het spijt me want ik vind iedereen hier super en lief. Maar ik had mijn hartje gegeven aan een meisje die hier ook op het forum zat en zij is geband :( Schrik niet want jij bent echt heel lief hoor. Maar ik moet wel eerlijk zijn. En ja een forumcrush is wel leuk maar het wordt niet echt dat is wel jammer. Maar weet je we kunnen gewoon bff zijn hier en soulmates ( zonder chatten ofzo) dus echt ik vind jou heel aardig en lief en bevriend. Vind je dat goed ? :) ik wil je niet teleur stellen maar zo ben ik wel helemaal eerlijk. Dikke maatjes ? <3
Groetjes en liefs Julian X
Ohh.... that is a lot of damage 🥲
Maar mnu... ik heb t wel vaak. Kan d'r mee leven hoor:)
Dikke maatjes zijn is ook wel leuk ja!! <3
Hoe was je dag btw???
Xx een hulpvol meisje
Groetjes liefs Julian X
Isgoeddd tot zo!♡
Xx ehm ( een hulpvol meisje )
Ik snap wel van
Ik snap helemaal
Emma
Psss : waar is
ik ben wel verlegen
Ja doe!
Sowwwww doee
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.