HELP! IK BEN VERLIEFD!


Reputatie 7
Badge +5

AAAHHHH!!  ik heb een forumcrush :))!!!!!!

kan iemad tips geven????? 

Tysm♡

 

Xx een hulpvol meisje 😙✌


29 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Geen idee gewoon zeggen, het is een forum en er kan niks foutgaan!

Groetjes, Sano07

Gewoon zeggen !!! Ik ben zo benieuwd !!!! Het is de Forum , dus kan het moeilijk misgaan en je bent heel aardig

 

Emma

Oké

Ben je op een meisje of een jongen??

Reputatie 3
Badge

aaaaaahhhh gwn tegen hem/haar zeggen ofz kun je wel updateje geven want je bent gwn gezellig enz dus ben benieuwd ahah succ6

O, ja 

Waarom HELP ??? Verliefd zijn is toch leuk ?? Je bent best aardig en behulpzaam,  dus waarom zou je het niet willen vertellen . Misschien is Zij/Hij ook verliefd op jou 

Wie is het?? Gewoon zeggen joh, wat kan er nou fout gaan?

Reputatie 7
Badge +17

Haha ja. Of diegene heeft al een crush ? 

Groetjes Julian X

Reputatie 7
Badge +5

Oké

Ben je op een meisje of een jongen??

Jongen :)

Reputatie 7
Badge +5

Haha ja. Of diegene heeft al een crush ? 

Groetjes Julian X

 

Ik denk het-   😊

Reputatie 7
Badge +5

O, ja 

Waarom HELP ??? Verliefd zijn is toch leuk ?? Je bent best aardig en behulpzaam,  dus waarom zou je het niet willen vertellen . Misschien is Zij/Hij ook verliefd op jou 

 

Ik durf niet.. wat als diegene het vies gaat vinden! Wat als diegene mijn niet leuk vind... en wat als hij geen leuke dingen gaat zeggen-  ik ben bang ..  

Mar hij is wel vaak actief in 't forum!♡

 

Groetjes een hulpvol meisje ♡

Lieve @Een hulpvol meisje 

Dit is de Forum . Je hoeft het ook niet te zeggen , maar je kan altijd stiekem even tegen iemand zeggen 

Oké

Met welke letter begint zijn Forumnaam ???? Ik weet het niet maar ik denk @Sano07 of @Julian12 

Je hoeft het ook niet te vertellen als je het echt niet wilt 

Haha ja. Of diegene heeft al een crush ? 

Groetjes Julian X

 

Ik denk het-   😊

Je denkt het , maar weet niet zeker . Misschien is zijn crush jij

Reputatie 7
Badge +5

Lieve @Een hulpvol meisje 

Dit is de Forum . Je hoeft het ook niet te zeggen , maar je kan altijd stiekem even tegen iemand zeggen 

Oké

Met welke letter begint zijn Forumnaam ???? Ik weet het niet maar ik denk @Sano07 of @Julian12 

Het isssss ... @Julian12 

Reputatie 7
Badge +5

Lieve @Een hulpvol meisje 

Dit is de Forum . Je hoeft het ook niet te zeggen , maar je kan altijd stiekem even tegen iemand zeggen 

Oké

Met welke letter begint zijn Forumnaam ???? Ik weet het niet maar ik denk @Sano07 of @Julian12 

Het isssss ... @Julian12 

Is hey erg?@Julian12 ????     Ik ben bang voor je reactie eigelijk...

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ! Ik voel me geëerd . Wel lief hoor ik vind het niet erg !.  maar kijk mijn antwoord bij verslag van je dag 😊 en het spijt me want ik vind iedereen hier super en lief.  Maar ik had mijn hartje gegeven aan een meisje die hier  ook op het forum zat en zij is geband :(   Schrik niet want jij bent echt heel lief hoor. Maar ik moet wel eerlijk zijn. En ja een forumcrush is wel leuk maar het wordt niet echt dat is wel jammer.  Maar weet je we kunnen gewoon bff zijn hier en soulmates ( zonder chatten ofzo) dus echt ik vind jou heel aardig en lief en bevriend. Vind je dat goed ? :)  ik wil je niet teleur stellen maar zo ben ik wel helemaal eerlijk. Dikke maatjes ? 🙂 <3

Groetjes en liefs Julian X

moet ik ook mijn crush zeggen😊

ik ben wel verlegen

Reputatie 7
Badge +5

moet ik ook mijn crush zeggen😊

ik ben wel verlegen

DOEEEE!  ik ben nieuwschierug :)

Wat schattig allemaal !  Ik snap je wel hij is een leuke lieve jongen :)  ik heb zn topics gezien en was ook wel " impressed" hihi. gewoon elkaar lief vinden op het forum is niks mis mee toch ? Leuk dit !  

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +5

Hoi ! Ik voel me geëerd . Wel lief hoor ik vind het niet erg !.  maar kijk mijn antwoord bij verslag van je dag 😊 en het spijt me want ik vind iedereen hier super en lief.  Maar ik had mijn hartje gegeven aan een meisje die hier  ook op het forum zat en zij is geband :(   Schrik niet want jij bent echt heel lief hoor. Maar ik moet wel eerlijk zijn. En ja een forumcrush is wel leuk maar het wordt niet echt dat is wel jammer.  Maar weet je we kunnen gewoon bff zijn hier en soulmates ( zonder chatten ofzo) dus echt ik vind jou heel aardig en lief en bevriend. Vind je dat goed ? :)  ik wil je niet teleur stellen maar zo ben ik wel helemaal eerlijk. Dikke maatjes ? 🙂 <3

Groetjes en liefs Julian X

Ohh.... that is a lot of damage 🥲 

Maar mnu... ik heb t wel vaak. Kan d'r mee leven hoor:)

 

Dikke maatjes zijn is ook wel leuk ja!! <3 

Hoe was je dag btw???

 

Xx een hulpvol meisje 

Reputatie 7
Badge +17

@Een hulpvol meisje  dankjewel :) top !  Ik ook hoor maar jij bent wel special nu ;) ik typ straks nog wel iets in verslag van je dag ! 😘

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +5

Isgoeddd tot zo!♡

 

Xx ehm ( een hulpvol meisje )

Ik snap wel van @Julian12 . Hij kan nog steeds niet @wilhelmavemela vergeten 

Ik snap helemaal @Een hulpvol meisje . Heel aardig dat hij nog dikke maatjes wil zijn en misschien besta nog een kans dat hij op je kan worden ???

 

Emma

Psss : waar is @Eenmeisje004 

moet ik ook mijn crush zeggen😊

ik ben wel verlegen

Ja doe! 

Reputatie 7
Badge +5

Sowwwww  doee

Reageer