Vraag

help ik ben verliefd

  • 26 May 2021
  • 5 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, 

Ik ben dus verliefd op een meisje (dat ben ik al 2 jaar) maar ik durf het niet te vragen maar aan de andere kant wil ik wel het face 2 face vragen want een appje is zo nep. Ik denk dat zij ook op mij is maar dat weet ik niet. Ik ben 12 jaar en zit in gr 8, ga dus bijna van school af. Mijn crush zit dus ook in gr 8 en gaat naar een andere school. Ze woont heel dicht bij maar ik denk dat ik haar nooit meer zie als we geen verkering hebben. Ik wil dus voor de zomervakantie verkering hebben dus kan iemand me helpen???

 


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoihoi,

ik zou eerst aan haar vragen of ze met je wil afspreken, bvb naar de stad gaan ofzo. Vanuit daar kan je meestal wel merken of er interesse is.

Reputatie 1
Badge

Mijn ouders vermoorden me als ik zomaar naar de stad ga en als ik het vraag dan moet ik alles uitleggen daarom doe ik het nu zo. 

Reputatie 1
Badge

Zou het helpen als ik met een vriend(in) van mij en m'n crush ergens bij ons in de buurt afspreek en dat ik via dat dan uiteindelijk haar vraag? Of met doen durven of de waarheid?

Reputatie 1
Badge +1

Mijn ouders vermoorden me als ik zomaar naar de stad ga en als ik het vraag dan moet ik alles uitleggen daarom doe ik het nu zo. 

De stad was maar een voorbeeld, ik bedoelde meer dat je met haar moet afspreken ofzo, met een vriend(in) en je crush samen afspreken is ook wel een optie. Doe waar jij je het gemakkelijkst bij voelt.

Reputatie 1
Badge

Ok thx voor de hulp ga het proberen

Reageer