Skip to main content

help, hoe weet je of je iemand leuk vind?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties

Heee guyss

Ben ik weer. 
Oké ik ga heel raar klinken maar ik ben nu al bijna 16 hé en ik heb nog nooit een vriendje gehad ( ja echt 10 jaar geleden wel ofzo maar dat telt niet). Het is niet perse dat ik heel graag iemand wil ofzo maar ja al mijn vriendinnen enzo hebben wel en ik niet. 
Maar het is dan wel is dat een jongen mij leuk vind maar ik weet dan nooit  of ik die ook leuk vind dus laat ik ze maar vallen. Ja dit klinkt allemaal zo bot stom maar hoop dat je snapt wat ik bedoel. 
Zegma hoe weet je of je iemand leuk vind???

hahaha vast bedankt voor reactie 

byeee xx mmm

2 reacties

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3309 reacties
  • 29 maart 2025

Hoi, dat ga je absoluut merken!  Je voelt dat van binnen en als het wederzijds is ook. Elkaar langer aankijken bijvoorbeeld, of "per ongeluk" aanraken, allemaal seintjes 😉. Als jij iemand niet echt ziet zitten doe je het goed door niet te doen alsof. Zie je iemand wel zitten, en ben je dus wel aangetrokken, dan echt waar,  merk je dat zeker! 

Groetjes liefs Tartan X 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4222 reacties
  • 29 maart 2025

Als je iemand echt leuk vindt dan hoef je je dat niet af te vragen. Het is een gevoel wat moeilijk uit te leggen is. Het zijn de bekende ‘vlinders in je buik’ Je wilt altijd bij die persoon in de buurt zijn (nee, niet op een stalker manier😂).  Je gedachten gaan telkens naar die persoon toe.

Het is ook zeker niet raar die je nog geen vriendje hebt gehad. Je komt echt wel een keer iemand tegen.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen