Beantwoord

Help! Hoe weet je of iemand verliefd op je is?

  • 7 January 2019
  • 6 reacties
  • 226 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen,

Hoe kan je merken of iemand verliefd op je is?

Groetjes,
AnoniemKatje
icon

Beste antwoord door Turtle79 7 January 2019, 22:40

Bekijk origineel

6 reacties

Hey!

Liefde, er is geen handleiding voor, dus ook deze vraag kunnen we hier niet 100% beantwoorden.
Dit is een site waar een heleboel kenmerken van iemand die verliefd op je is worden opgesomd.
Verder kun je vooral kijken naar hoe een persoon zich tegenover jou gedraagt, in vergelijking met hoe hij/zij zich gedraagt in tegenover zijn/haar andere vrienden.
Zeker ben je uiteraard nooit, dus als je het echt zeker wil weten kun je het best gewoon even vragen, ook al is dat misschien eng, misschien wacht die persoon wel tot jij iets vraagt...?

Groetjes
Lot
Dankjewel voor de reactie 🙂❤️
Diegene legt best vaak haar/zijn hoofd op me schouder als ik naast diegene zit.... Dusja ik ben in de war of het allemaal vriendschappelijk is of niet
Hey!

Ook dat kan zowel puur vriendschappelijk zijn of een indicator van verliefdheid. Probeer de tips en de site te gebruiken die ik in mijn vorige reactie vermeldde, en misschien kun je het eens proberen te vragen? Of bv. peilen naar of die persoon verliefd op iemand is ofzo?

Groetjes
Lot
Het kan wel een flirt zijn. Ik leg ook wel eens mijn hoofd op haar schouder als ik iemand leuk vind.
Badge
Hee,

Het ligt aan de persoon hoe hij/zij zich gedraagd(e),
als hij/zij eerst heel rustig was en dan bij jou super druk of eerst ging hij/zij nooit met jou om en nu super veel.

ook bvb op social media of whatsapp kan je het merken,
als je insta foto’s opeens allemaal worden geliked is dat een teken of als de persoon meteen je nieuwe post liked of meteen je nieuwe story ziet.
Soms is het ook zo dat hij/zij je veel gaat appen.

ook als die snel naar je toe gaat of juist bang is om naar je toe te komen omdat die niks verkeerds wil zeggen. Als de communicatie goed is tussen jullie/ op een lijn zitten met gesprekken.
humor is (voor mij) ook belangrijk, kan je om dezelfde dingen lachen of juist totaal niet.

Lichaamstaal is ook belangrijk want als je hem/haar soms naar je ziet kijken of als hij tegen je ‘aankruipt’ of een arm om je heen slaat etc.

als je zulk soort vragen bedenkt en opschrijft, vervolgens er antwoord op geeft en als je dan meer dan ca. 3/4 het goede op hebt is de kan groot dat het een match is.

ik hoop dat dit een beetje nuttig is, dit is wel mijn ervaring ermee.

groetjes

Reageer