Help hij vind mij leuk, maar ik hem niet.

  • 2 November 2020
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

In een eerder bericht heb ik al beschreven dat ik iemand leuk vind.

Maar ik heb nog niet verteld dat er ook iemand is die míj leuk vindt..

Dat is de oudere broer van een andere vriendin. En ik heb op een nogal botte manier duidelijk gemaakt dat ik iemand anders leuk vond, maar ik wist toen nog niet dat ie mij leuk vindt. Ik ben 14 en bijna 15 en hij is 16 en bijna 17. We deden truth or dare en ik kreeg truth met de meest kinderachtige vraag op de wereld: Vind je iemand leuk? Mijn antwoord: Ja, iemand op school. Maar toen zag ik zijn gezicht en zag er zo gekwetst uit!!! Mijn andere vrienden die kwamen naderhand naar me toe om uit te leggen waarom hij zo keek. Ik schrok zo erg! En nu zijn we heel akward rond elkaar. Ik wil wel sorry zeggen, maar hoe?!


3 reacties

Het is al gebeurd, valt weinig aan te doen. Laat hem er maar overheen komen. Als je helemaal naar hem toe gaat om heel lief je excuses aan te bieden krijgt hij weer hoop, en dan hou je hem aan het lijntje. 

Hey, 

Angovis heeft gelijk. Lief van je dat je je excuses wilt aanbieden, maar het kan zijn dat hij het toch op een ander manier opvangt waardoor hij toch hoop zal krijgen en denkt dat je hem een kans wilt geven. Ik zal het zo laten, hij komt er nog overheen, gebeurd is gebeurd.

succes.

Badge

Dankjewel!!

Reageer