Vraag

help het is uit ik ben kapot

  • 19 April 2024
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4

Heyy

als je mijn vorige topics hebt gelezen weet je dat het niet goed ging tussen mij en mijn nu dus ik ex vriendin. Ik moet nu weer zo hard huilen “ex vriendin” ik ben kapot ze heft me gedumpt via whatsapp. Ze zegt dat het voelde alsof ze loog als we samen waren en dat ze me nog wel leuk vond en dat ze me gaat missen maar dat ze het niet meer volhoud. Ik ben boos op haar maar dat maakt niet uit want ik hield van haar en nu nog steeds. Ze was het eerste meisje waar ik ooit iets mee had ze heeft me zo veel geleerd en ik ken mezelf nu beter op het gebied van sexueele geaardheid. Maar ik ga kapot. Wat moet ik nu doen? Als ik vrienden met haar blijf kom ik nooit over haar heen omdat dan hoop blijf houden dat het goedkomt. Ze was zo belangrijk voor me ik dacht dat ik alles bij haar kwijt kon en dat ze graag bij me was. Ik voelde me gewild en geliefd maar dat was dus allemaal nep. Ik stik nog in m’n eigen snor en tranen ik ben echt een grote hoop verdriet. Ik at moet ik nu doen? Hoe ga ik verder? Hoe kom ik de nacht door?

help me ik wil niet alleen met mezelf zijn. Sorry dat ik zo veel zelfmedelijden heb het voelt alleen alsof de wereld instort.

Liefss F


5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hii! Het spijt me heel erg voor je! Het is herkenbaar voor mij ik heb dat gevoel een halfjaar gehad… Wat je nu het beste kan doen is gewoon proberen te slapen vanacht, let op je ademhaling met je ogen dicht, dan kan je makkelijker in slaap vallen. Wat je dan kan gaan doen is geen contact meer met dat meisje hebben, ik weet het het is lastig maar geloof me op andere manieren gaat het je niet lukken ik spreek uit ervaring. Het kan even duren maar je zal het moeten volhouden. De eerste weken zijn het lastigste maar daarna zal het steeds makkelijker worden… Ik wens je veel sterkte toe!

Liefs Ikweetgeennaam321

Wat naar! Zoals @Ikweetgeennaam321 zegt, nu proberen te overleven en inderdaad geen contact zoeken, dat zal de gevoelens alleen maar versterken.

 

 Wel heel naar dat ze het via whatsapp uitmaakt, dat is voor  niemand de beste manier…

 

Nu gewoon alles met de dag bekijken, over de tijd zullen de gevoelens beetje bij beetje minder erg worden.

 

ps: echt niet erg dat je zoveel zelfmedelijden hebt, dat is nou eenmaal wat verliefdheid met je doet…

Reputatie 6
Badge +4

Dankjewel, ik overleef de dagen met domme podcasts luisteren en ik heb inderdaad all het contact weggenomen. Ook heb ik haar spullen in een doos gesopt en onder m’n bed gelegd waar ik niet zo makkelijk bij kom. Overdag gaat het wel maar ‘s nachts is het niet te doen. Morgen zoek ik wat troost bij mijn beste vriendin en ik hoop dat alles beter word met de tijd.

nogmaals heel erg bedankt ik zal proberen naar jullie adviezen te luisteren 

Liefss F

Reputatie 7
Badge +17

Hey, wat rot voor je. Een breakup is altijd kut. Ik weet wat het is. Veel afleiding zoeken bij vrienden is goed. Vrienden blijven met een ex  zou ik niet aanraden. Dat maakt het alleen maar moeilijker om je over haar heen te zetten.

Zoals je zelf al zegt, met de tijd wordt het wel beter. Verdriet hebben is niet erg en heeft niks te maken met zelfmedelijden.

Ik voelde me gewild en geliefd maar dat was dus allemaal nep.

Zo moet je niet denken. Ze heeft vast niet in de tijd dat jullie samen waren een toneelstuk opgevoerd. Ze zegt ook zelf dat ze je nog wel leuk vindt. Maar blijkbaar heeft ze dus bepaalde andere gevoelens niet meer. Dat kan gebeuren. Ze is iig eerlijk tegen je geweest (via whatsapp uitmaken is nooit mooi natuurlijk).

Heel veel sterkte. Het komt echt wel goed.

 

Reputatie 6
Badge +2

Nog een idee om in slaap te vallen is je gedachtes opschrijven, dan zijn ze uit je hoofd en denk je er wat minder over na...

Reageer