Vraag

Help! er is iemand verliefd op mij!

  • 9 March 2021
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

Badge +1

Beste iedereen die dit leest,

Ik zit nu in de eerste, en in november is er iets geks gebeurd. iemand uit mijn klas heeft mij verkering gevraagd, die ik amper kende! Ik was (en ben) niet verliefd op hem, maar  omdat hij een beetje gepest werd en een beetje een sukkel was, had ik gezegd dat we wel een keer konden afspreken. Die dag regende het heel veel, dus ging het niet door (het was buiten).  Zo ongeveer 2 weken later had ik gezegd dat het waarschijnlijk niks zou worden, maar daarna bleef hij steeds hartjes sturen en zelfs een keer midden in de nacht een tiktak met een liefdesliedje. Ik heb gevraagd of hij daarmee wilde stoppen, omdat het gewoon niet fijn voelde, dat ging ook gewoon prima, maar nu zit hij op school de hele tijd naar mij te staren. Ik vind het alleen nogal bot om te zeggen dat hij daar ook mee moet stoppen. Hoe moet ik dit oplossen???!!!


5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Gewoon afwijzen, liefdesverdriet is moeilijk, maar als jij het niet fijn vindt is er geen andere optie...

Badge +1

Flopfop14

Bedankt voor het antwoord!

Reputatie 5
Badge +5

je kan hem gewoon zeggen dat je het niet leuk vind, misschien als je hem ook de reden vertelt dat hij dan snapt dat jij hem niet leuk vind, dan geef je hem het inzicht waarom hij dit niet moet doen en wat je irritant eraan vind.

Badge +1

Bedankt!

je kan tegen hem zeggen dat hij erg vervelend doet en dan hope dat ie het dan wel begrijpt. je kunt hem ooj altijd nog blokkeren

Reageer