Skip to main content
Vraag

HELP: een meisje in mn klas en ik ben echt smoorverliefd maar heb een vriendje

Forum|alt.badge.img+2

Echt niemand gaat hier op reageren mr goed,

Er zit dus een meisje in mn klas en ik ben echt smoorverliefd maar heb een vriendje.

Ik hou van hem maar ik denk ook van haar maar ik weet niet hoe zij over mij voelt, ze kijkt wel altijd naar me en os echt mega aardig maar ik heb angsten en ik wil liever niet in haar buurt zijn omdat het me een beetje bang maakt ofz weet ik veel ma k wil eig stoppen met ober haar te denken want ja mn vriendje wcht wat moet ik in hemelsnaam doen?! En no way dat ik tegen dr ga praten btw das te eng

4 reacties

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 196 reacties
  • 23 maart 2025

Ik weet niet hoe oud je bent ​@Cool.cat29  ? Maar het is heel normaal dat je als jonge tiener zoekt naar wie je bent of wat je voelt. Ikzelf maakte me ook wijs dat ik op jongens val maar ik werd altijd warm van binnen en kreeg vlinders als ik bij mijn beste vriendin was.

Dat begon toen ik 11 was, nu ik 13 ben heb ik een relatie met haar 💖 en hebben we het heel fijn samen. 

Natuurlijk is het 'uit de kast' komen bij elkaar heel erg spannend en het zou dat meisje waar jij verliefd op bent sieren dat ze niemand iets gaat zeggen als zij niet lesbisch blijkt te zijn. Ze moet respect voor jou hebben.

Maar toch zul je eerst met haar moeten praten en tijdens het praten kun je wellicht al ontdekken waar zij op valt. Is het op meisjes? You are a lucky girl. Is het op jongens? Dan is dat balen, maar de wereld vergaat niet hoor! 

Je komt vast een meisje tegen waarmee je kunt 'experimenteren' en misschien kom je er dan achter dat je tóch op jongens valt 🤷🏼‍♂️

Nieuwsgierigheid is goed, weten is beter.

Heel veel succes en laat ook ff weten hoe het afloopt? Groetjes! 🐝

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 530 reacties
  • 23 maart 2025

@Nanoniem2011  en ook als ze op meisjes valt, is er geen garantie dat ze verliefd wordt op ts.

Maar je hebt helemaal gelijk: de eerste stap is praten, je gevoelens uiten.  En misschien heeft zij ook gevoelens voor ​@Cool.cat29  en wordt het heel mooi.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 285 reacties
  • 24 maart 2025

Als je toch niet met haar gaat praten zou ik het eerst voor jezelf houden en niet ge paniekerig doen. 
en je vriendje weet of merkt niks en denken is geen vreemdgaan….

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 196 reacties
  • 24 maart 2025
Puckmeisje schreef:

Als je toch niet met haar gaat praten zou ik het eerst voor jezelf houden en niet ge paniekerig doen. 
en je vriendje weet of merkt niks en denken is geen vreemdgaan….

@Puckmeisje  klopt, is geen vreemdgaan. Ik zou het zelfs oké vinden als mijn vriendin iets met een jongen zou willen proberen (die ervaring heeft ze trouwens al maar voor onze relatie) ik zou geen relatie willen met iemand die niet op mijn gender valt en dan moet zij (of hij) de kans krijgen dit uit te vinden. 

​​​​​​​Dat is mijn mening tenminste 🌷

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen