Skip to main content

Hey ik ben Eva en ik ben net 15 jaar in de tweede had ik gewisseld van school van een hele drukke school naar juist een hele rustige aparte school. Ik maakte gelukkig als snel vrienden en een half jaar later maakte ik ook een andere vriend het was een beetje een aparte jongen hij was echt echt lelijk. En had woedeaanvallen en autistisch (niet dat je dan heel apart bent hoor zo bedoel ik het niet dus als jij autisme hebt of woedeaanvallen voel je niet aangevallen.) Maar toch kon ik best wel goed met hem opschieten en was hij erg aardig en super vriendelijk. Ons vriendschap groeide met de dag. Vandaag ging ik voor de derde keer afspreken bij hem. Ik merkte de vorige keer dat we aan het afspreken waren om te gaan zwemmen dat hij veel verliefder deed ofzo hij ging ook opeens aan me bikini zitten enzo (wat ik trouwens echt niet fijn vond maar toch toeliet!) Maar vandaag deed hij echt raar we ging gewoon even voor de lol afspreken om koekjes te bakken. Maar hij begon op eens een bloem gevecht (wat eigenlijk best lollig was) maar toen kwam die tegen me aan staan en hield me volledig vast en gooide bloem over me heen. En toen ging hij met zijn bloem hand  mijn broek ehh.. bebloemen?.. ja we noemen het maar zo maar toen greep hij me volledig bij mijn geslachtsdeel en kneep er in! Heel vies en raar maar ik zij er met spijt nu helemaal niks over. Toen begon hij steeds sexsueler te worden en begon piemels te maken als koekjes voor en vroeg aan mij of ik me broek naar beneden wou doen en dan of hij hem er in kon steken. Ik viel volledige stil en zij nee doe niet en liep weg. Toen gingen we nog even naar boven op de trap zij hij opeens of ik een ring wou aannemen. Maar dat vond ik niet fijn. Dus ik zij misschien later nu nog niet. Toen zij voor als we gaan trouwen dan? Ik viel weer stil en zij toen iets heel stoms namelijk ja! Toen we boven waren vroeg hij of ik op zijn bed wou zitten en toen liet hij van alles zien een schroevendraaier met een nerf peltje erop en zij dat hij daar mee ging aftrekken en dat hij een stijfe kreeg. Dat vond ik echt niet leuk en keek weg toen keek hij mij aan en zij dat ik hele mooie ogen had. Toen liet hij zijn stenen verzameling zien (voor jongens dat is best wel een afknapper) toen liet hij een grote steen zien en zij hij dat hij hem op mijn hoofd ging gooien en bewusteloos zou maken er mee. Toen greep hij me vast duwden hem tegen zijn bed aan en ging boven op me liggen en met z'n hoofd iets te dicht bij en zijn geslachtsdeel tegen de mijne aan. Ik duwde hem uiteindelijk een beetje weg en toen moest ik echt weg maar hij zat me een beetje te dwingen om te blijven uiteindelijk 10 minuten later was ik echt weggegaan met een naar gevoel.

Help wat moet ik hier tegen doen? Als vriend was hij zo aardig maar nu hij verliefd op mij is... Vreselijk.

Groetjes eva

 

Pfff wat een drama xD

Ik denk dat je het best eerlijk tegen hem kan zijn, dat je het niet leuk vind. Hij is natuurlijk autistisch en zou dan een woedenaanval kunnen krijgen. Maar als hij een vriend van je is zou hij het als het goed is kunne begrijpen.


Oh mijn god wat een verhaal. Je hebt twee opties deze vriend is echt heel raar (ik zeg dit vanuit een meisjes perspectief want ik ben een meisje en ik zou dit doen)

Optie 1:

AFSTAND HOUDEN VAN DIE WEIRDO! Ik zou minder vaak met hem afspreken! Straks verkracht hij je of doet ie iets wat je niet wil!.

 

OPTIE 2:

Geef aan dat je het niet leuk vindt en praat met hem over zijn gedrag dat je ongemakkelijk maakt.

 

Succes lieverd! :))


Yo,

Ik zou op school tegen hem vertellen dat je het niet fijn vond en niet meer zou willen afspreken. De reden dat dit op school het beste zou zijn is als hij misschien een woedeaanval krijgt mensen je te hulp kunnen schieten.  Stel hij vat het goes op dan is er niks meer aan de hand (hopelijk). Hij lijkt me een vreemde gozer en als je er later echt nog mee zit dan zou ik naar een vertrouwenspersoon gaan of als het echt dramatisch wordt je gevoelens uiten bij de kindertelefoon of iets in die richting.

Groeten helppls


Reageer