Skip to main content

HELP A GIRL OUTT!!

• November 13, 2025
  • 0 reacties
  • 35 Bekeken

Forum|alt.badge.img

!!VOORDAT IK BEGIN HEB IK HULP NODIG IK EN ME VRIEND HEBBEN BIJNA EEN HALF JAAR ALLEEN WIL IK IETS KLEINS KOPEN MAAR IK WEET NIET WAT EN HIJ WILT ME ERGENS MEE NAARTOE NEMEN MAAR IK VIND T TRIEST OM MET WAT KLEINS AAN TE KOMEN EN KOMT HIJ MET HEEL WAT ANDERS AN!!

Effe wat info over hem en wat ik wil: hij is 16j houd veel van ze scooter en aixam houd van sleutelen doet geen sport. ik heb al een trui gekocht maar dat vind ik een beetje zielig als hij me ergens meeneemt.

Ik ben zelf 14 dus ergens meenemen gaat best lastig. !!Ik wil heb wel onder 20/30 euro houden!!

Heeeyyy ik heb nu al bijna een half jaar met mij vriend alleen zit ik met een klein probleempje… Soms vraag ik me af of hij me gebruikt voor me lichaam of die alleen met me heeft voor me uiterlijk en allemaal dat soort dingen🙈 Dus ik ga eventjes wat dingen vertellen en hopen dat jullie me kunnen vertellen of dit wel of niet een goeie relatie is. Dusss ik heb soms heb gevoel alsof hij me gebruikt voor me lichaam maar ergens begrijp ik t ook wel dat ie 2x per weekend om het maar zo te zeggen seks te hebben want zijn ouders zijn gescheiden en ik zie hem alleen in het weekend als die bij de andere ouder is. Maar vaak praat ie ook over me lichaam dat me lichaam echt geil is enzo maar daarna begint ie dan wel weer over me gezicht en dan zegt ie wel weer dat ik een knap koppie heb enzo. Maar als we samen zijn kan die ook bijna niet van me af blijven ookal is het me buik, benen en alles erop en dr an alleen als die effe wat moet doen op ze telefoon enzo. Voor de rest over ruzies hij wordt van zichzelf al snel boos en ik ook alleen als hij boos is mag hij het wel laten merken maar als ik boos ben is het gelijk prima …… . Alsof hij het niet kan accepteren als iemand boos is op hem. Veel ruzies hebben we niet meer alleen wel eens oneens over dingen of een argumentje ofzo. Op app en bellen is die meestal veel afstandelijker heb ik het gevoel dan in het echt. Maarr als er weer iets gebeurt tussen mij en een jongen (als in gezeik of loopt te kutten ofz) dan wilt ie wel gelijk alles van m weten en m zo snel mogelijk aanspreken enzo. Ajb helppp