Skip to main content

hey mensen ik zit met een dingetje ik werk bij intratuin en daar werkt een hele leuke meid alleen ik twijfel of ze en mn leeftijd is en of ze me leuk vind en volgensmij heb ik haar ook over ik weet niet of het zo is haar vriend

 

 

help me aub

Hoi @Hallootjes15,

 

tsja, dan is er denk ik maar één manier om daar achter te komen en dat zou kunnen zijn om het aan haar te vragen of het aan iemand anders die haar wat beter kent.

Die weet vast wel hoe oud ze is en misschien ook wel of ze al een vriendje heeft.

Misschien weet je dan al genoeg en vind je ze te oud en als ze al een vriendje heeft dan zal ze er niet een tweede vriendje (als in verkering), bij willen hebben, denk ik.

Of ze jou leuk vindt, als in verkering zal je haar zelf moeten vragen, denk ik,

 

Je kan natuurlijk sws af en toe proberen een praatje met haar te maken tijdens het werk of in de pauze en als jullie elkaar wat beter leren kennen merk je vanzelf wel of jullie een beetje vrienden gaan worden of alleen collega's blijven.

 

Ik wens je succes en een update is altijd leuk.

 

Het lijkt me sws wel leuk om in een tuincentrum te werken. Weet je dan ook veel van planten en tuinen of help je alleen als een soort van vakkenvuller?

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Er zit niets anders op dan even een praatje te maken met je leuke collega. Dan merkje het snel genoeg.

 


Reageer