help๐Ÿ˜Ÿ๐Ÿ˜Ÿ๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜“๐Ÿ˜“

  • 12 June 2021
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo ik heb dringende hulp nodig aub.

help me of ik pleeg zm, mensen zeggen tegen mij er niet mee te lachen๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ž maar ik ben dood serieus, serieus tot de DOODย 

AUB HELP MIJ

mijn crush vind me niet zo leuk๐Ÿ˜“๐Ÿ˜“๐Ÿ”ซ๐Ÿ”ซ๐Ÿ’”

ik ben er gisteren achter gekomen net nadat ik haar een rituals pakket hadย gekocht, meteen hierna heb ik het pakket kapot gestampt en in de prullenmand gegooid AUB HELP WAT MOET IK DOEN AUB HELP ME


4 reacties

Haii,ย 

ย 

Wat vervelend voor je!ย 

Ik ken het gevoel uit duizenden en weet dat het echt een super rot gevoel is, maar, geloof me, het is maar tijdelijk. Sowieso vind je met een crush altijd iemand maar tijdelijk leuk. Ik denk dat je over maximaal รฉรฉn ร  twee weken nodig hebt om het weer los te laten. Het rottige gevoel wat je dan ervaart is dan ook weer weg.ย 

Wat betreft dat je zelfmoord wilt plegen is echt niet nodig. Het is zo een klein dingetje vergeleken met je hele leven. Je gaat nog zo veel leuke dingen doen en meemaken, waaronder de ware vinden! Dit zal je later daarom ook wel begrijpen dat zelfmoord totaal niet een oplossing is/was.ย 

Bovendien neemt het veel gevolgen met zich mee. Denk hierbijย aan je dierbaren, ouders, vrienden, etc., die zullen het zichzelf nooit vergeven en er altijd verdrietig over blijven.ย 

Al met al denk ik dat dit een impulsieve niet-goed doordachteย gedachte is. Zelfmoord is niet de juiste oplossing!ย Zo nodig zou je altijd nog even met 113 kunnen bellen.ย 

Heel veel sterkte en het komt goed!!!

Groetjess mij!

Reputatie 2
Badge +2

Hoi,

ย 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

ย 

Groetjes,ย 

Feline van ย De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Wat vervelend dat je je zo slecht voelt.

Zelfmoord is wel heel erg definitief. Het is een uitweg maar wel echt een definitieve uitweg. Als je een poging doet, kan je nooit meer terug. Je voelt je nu slecht en ziet het niet meer zitten. Maar er zijn andere mogelijkheden.ย 

Misschien is het een idee om het met iemand te bespreken. Ditย kan opluchten en dan loop je er ook niet zo alleen mee rond.ย 

Je zou met iemand uit je omgeving kunnen praten, zoals: je ouders, iemand op school, een vriend/vriendin, je huisarts of iemand anders die je vertrouwt. Je zou ook met 113 zelfmoordpreventie kunnen bellen of chatten. Dit is gratis en annoniem, en ze zijn 24/7 bereikbaar.ย Het nummer is:ย 0800-0113 en je kan chatten via:ย https://www.113.nlย . Je kan morgen natuurlijk ook met De Kindertelefoon bellen of chatten.

Wat je zelf zou kunnen doen om jezelfย veilig te houden is:

  • afleiding zoeken. Je kunt bijvoorbeeld: tekenen, lezen, een serie kijken, muziek luisteren, een podcast luisteren of iets anders wat je leuk vindt om te doen.
  • ontspannen. Je kunt bijvoorbeeld:ย even een douche nemen, ontspanningsverenigingen doen, etc.
  • slapen. Als je (snachts) nog wakker bent kun je proberen te gaan slapen. Dan kan je morgen verder kijken naar ze bovenstaande opties.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Heel veel succes.

ย 

Joeeeee

Bovenstaande reacties vatten alles wel samen, maar ik wil er nog aan toe voegen dat er meer leuke meiden op de wereld zijn dan je crush, die het niet waard is. Uiteindelijk kom je vanzelf iemand tegen waarbij het wel wederzijds is. Komt goed!

Reageer