Vraag

Help!

  • 26 October 2018
  • 8 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal ik zit met een probleem ik zat met een vriend van mij laatst over de liefde te praten. Toen vertelde hij mij dat hij lieve berichtjes kreeg van een meisje waar ik op ben en dat weet hij ook. Ik wil dat meisje maandag verkering gaan vragen maar ik weet dus niet hoe zij gaat reageren. Heeft iemand tips voor het vragen om het niet awkward te maken?

8 reacties

Ik heb zelf nog nooit iemand verkering gevraagd maar ik denk dat je niet in een keer der uit moet gooien maar langzaam maar zeker naar dat onderwerp over gaan.

Veel suc6
Oke dankje

meer mensen tips?
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Wil je dat meisje niet eerst een beetje of beter leren kennen voordat je haar verkering gaat vragen? Het lijkt namelijk dat je geen idee hebt hoe ze over jou denkt en dat jullie weinig tot geen contact hebben. Mijn tip zou dus zijn om haar wat beter te leren kennen, zodat je er ook achter komt hoe zij over jou denkt voordat je überhaupt een poging waagt. Dit is niet waar je om vroeg, maar wilde het toch even benoemen.

Als je besluit dat je het maandag wilt vragen raad ik je af om er omheen te draaien. Als je er toch alleen maar op uit bent haar verkering te vragen kun je dit net zo goed vrijwel direct doen. Eerst allerlei andere onderwerpen aanstippen lijkt mij overbodig. Succes in ieder geval en hopelijk zegt ze ja.
Oke ik ken haar best wel goed en praat ook wel veel met haar en ook wel gezellig. Maar bedankt voor de tips. Hebben andere nog tips?
Reputatie 3
Badge +8
Dan heb ik helemaal niks gezegd. Laat je ooit nog even weten hoe het verlopen is?
Zal ik doen
ik zal zoals veel zeggen rustig beginnen ik zou eerst gewoon praten en dan rustig zeggen dat je haar leuk vindt en tot slot als ze nee zeg vraag haar gwoon of ze wel nog bevriend wilt zijn
hoe is het gegaan?

Reageer