Vraag

Help!!!

  • 15 April 2018
  • 7 reacties
  • 129 Bekeken

  • Weet de weg
  • 14 reacties
Ik ben verliefd op een jongen!
Maar ik weet niet of hij ook op mijn is!
Hier heb je het verhaal:

Tijdens carnaval ging hij heel raar doen! (Niet omdat hij dronken was! Hij is 12!)
Hij trok mijn aandacht en gooide confetti over mijn heen! ALLEEN OVER MIJN! Hij is altijd aardig tegen me, behalve als zijn vrienden er bij zijn doet hij stoer!

Een jongen uit zijn klas zei tegen mij dat hij over mijn praat in de klas, en dat hij op mijn is!

Kinderen uit mijn klas gingen naar mijn crush toe en vroegen of hij op mijn was en toen zei hij nee!

Ik geloof de jongen uit zijn klas!
Maar is dat ook terecht?
Is hij echt op mijn?
Wat denken jullie?
Laat het me weten in de reacties!
Laat ook wat tips achter hoe ik verkering moet vragen!

Alvast bedankt!
Groetjes, E123

7 reacties

Ik denk dat hij bang is om dat tegen mijn klasgenoten te zeggen!
Is dat waar?
Help!!
Pleas help me weet me geen raad! Ik heb het net uit gemaakt met mijn oude vriendje! Hij is nu ? verdrietig! Maar ligt dat aan mijn? Ik voel me schuldig moet dat? Ik hield toch niet meer van hem? Dat heb ik ook gezegt! Help!
Nu kan ik het teminste vragen aan die andere jongen! Klink ik nu als een bitch? Nee toch?
Ik heb gewoon gezegt: luister ik vind je niet meer leuk. Sorry maar het is uit.

Daar is toch niks verkeert aan?
Reputatie 2
Badge +9
This wel duidelijk overgekomen denk ik . Het is echt BAM! Het is uit, maar oké iedereen zijn eigen manier toch?

Als je even je vorige topic die je ongv. 50 min geleden hebt aangemaakt leest, misschien heb je er wat aan?
'' Hij is nu verdrietig, ligt dat aan mij? JA. Jij hebt het uitgemaakt. Hij is gewoon verdrietig. Maar daar komt die vast wel over heen.

Zelf had ik eerst met diegene gepraat, en als het dan zo was dat diegene me ook leuk vond, dan had ik het uitgemaakt, maar zoals ik al zei ieder zijn eigen manier.

Ben je een bitch nu? In zijn ogen waarschijnlijk wel, maar of ik dat vind, ik denk het niet. Je houdt gewoon van een andere jongen dat is oke.

Doe gewoon lekker rustig aan en praat is met die jongen!

Gr:Mr.S
Mr.S thanc
Thanx bedoel ik

Reageer