Een vriend van mij waar ik niet zo vaak meer mee praat heeft al een tijdje een relatie. Hij is 13 en zijn vriendin is een paar weken geleden 18 geworden. Eerst heb ik me er buiten gehouden omdat naast hem vertellen dat die relatie echt een slecht idee was kon ik niet zo veel doen. Maar ik kwam zojuist een tiktok van hem tegen waar hij zn ‘pre summer stats’ deelde waar een body count van 2 en een rice purity van 31 bij stond… toen ben ik verder gaan zoeken en toen vond ik een post waar stond wie in de relatie de top en de bottom was (wtaf) EN EEN FOTO WAAR ZE BEIDEN NAAKT IN DE BADKAMER STAAN??? (Je kan verder niets zien op de foto want het was in de spiegel yk maar nog steeds fucking raar) En ik denk op basis hiervan dus dat ze waarschijnlijk zelfs iets van seks hebben gehad wat illegaal is want HIJ IS 13 en zijn vriendin IS 18. Ik weet niet wat ik moet doen want ze zijn helemaal obsessed met elkaar en zijn gf brengt hem elke dag naar school met de metro en ze hebben elke keer dates en sleepovers etc. Ik weet 100% zeker dat hij niet gaat luisteren als ik zo aardig mogelijk zeg dat zijn vriendin een vieze pedo is. De moeder van die vriend van mij weet overigens over deze relatie en vind het ook gewoon prima. Dus ik kan er ook niets aan doen via ouders. Misschien moet ik het gewoon laten gaan maar ik vind het echt niet kunnen.
kort samengevat: Een vriend van mij (13) heeft een relatie met een 18 jarige en ik weet niet wat nu verstandig is om te doen, help??