Vraag

heel veel gay drama

  • 16 October 2023
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1

hoi, ik ben ee lesbisch/omni meisje van 13 jaar,

en ik heb een beetje veel drama (niemand weet er van want t is in mijn hoofd) want ik ben dus lesbisch of omni een van dde 2 geen idee welke denk omni maar boeit even niet. Ik heb dus een vriendin laten we haar vogel noemen. vogel en ik hebben dus al bijna 2 jaar een relatie, maar ik denk dat ik op iemand anders verliefd ben.

even wat meer info over mij en vogel; we kennen elkaar al 4 jaar, we spreken niet zo vaak af en appen ook niet heel veel terwijl ik dat wel probeer, ze zei dat ze he prima vind om te kussen terwijl het niet zo leek dus hebben we het nog nooit gedaan ook al wil ik het wel, we zitten op andere scholen, als we afspreken is het altijd heel gezellig enzo en we hebben meerdere keren samen gedoucht (het was gewoon sneller en we waren samen in surfplas gaan zwemmen)

op school zit er dus een meisje in mijn klas die ik denk leuk te vinden laten we haar kat noemen, we praten altijd in de les ze is de eerste die ik heb verteld dat ik weer aan sh ben begonnen en we appen ook veel buiten school maar ik denk dus dat ik verliefd op haar ben geworden alleen ik weet niet hoe ik het dan uit moet maken met vogel en hoe ik het kat moet vertellen en hoe ik het mensen moet vertellen want stel nou dat ze me een slet ofzo vinden. ik denk dat het ook wel handig is om te weten waarom ik denk dat ik op kat ben; ik denk de hele tijd aan haar, ik verbeeld haar en mij in inplaats van de carakters in romantische boeken (bijv. rood, wit&koningsbauw en a toutch of darkness), ik ben random bezig om cadeautjes voor haar te maken, ze ziet er hot uit met kort haar, we praten heel veel.

het begint een beetje lang te worden, maar bedankt als je het af hebt gelezen. mijn vraag is dus eigenlijk weet iemand wat ik moet doen, hoe ik het vogel en kat kan vertellen en dat soort dingen. alvast heel erg bedank :)

liefs, de annonieme aap


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoihoi, ik ben zelf niet queer en ook geen meisje lol maar denk dat ik je hiermee enigzins mee kan helpen. 

Als eerst wil ik zeggen dat het best normaal is om verliefd te worden op een andere persoon, soms gebeurt dat gewoon. Ik heb dit zelf ook ervaren lol, maar ik vond het best moeilijk om ermee om te gaan. 

Het lijkt erop dat jouw relatie met Vogel niet de goede kant opgaat. Wil je nog je best doen voor haar? Maakt jouw relatie met haar jou nog blij? Zo niet, zou ik het zo snel mogelijk uitmaken met haar. Idk hoe ze ermee om zal gaan, maar je kunt het beste gewoon eerlijk zijn over je gevoelens, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze jou gaat flamen als je vertelt dat je op iemand anders verliefd bent. 

Dus ik zou proberen om het stuk, dat je op iemand verliefd bent, weg te laten. Zeg gewoon tegen haar dat jij je niet meer tot haar voelt aangetrokken, niet meer je best wilt doen voor je relatie met haar en dat het voelt dat zij ook niet haar best doet. 

En dan komt het gedeelte met Kat, ik zou even wachten met aan haar confessen want straks krijg je gedoe met andere mensen lol. Ik heb zelf 1x geconfessed, maar dat was oprecht gewoon een slechte confession want dat was gewoon eerlijk zijn over mijn gevoelens lol en dat werkte. Ik appte haar gewoon en ja dat was het. Ik denk dat jij dat ook gewoon kunt doen, want als het wederzijds zou zijn loopt het gewoon goed af. 

Ik weet niet of Kat queer is en idk of jij weet of zij queer is, maar je moet proberen om het te vertellen, want als je alleen bevriend met haar bent omdat jullie misschien kunnen daten, is het beter om het eerder te zeggen. 

Ik snap ook als je het nog niet aan Kat wilt vertellen, maar ik raad je in ieder geval aan om het uit te maken met Vogel, omdat ik vind dat jullie relatie niet de goede kant opgaat en je op iemand anders verliefd bent. 

Ik hoop dat dit helpt!! Groetjes!

Reageer