Vraag

heel erg verliefd

  • 22 April 2023
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi! Ik ben al ongeveer 3 jaar verliefd (met korte periodes tussendoor dat dat niet zo was) en ik wil hem verkering vragen. Ik zit nu in groep acht van de basisschool en we gaan allebei naar een andere school. Alleen ik wil wel dat hij weet dat ik hem al heel lang leuk vind. Ik heb daarom een paar  vragen aan jongens (2) en aan meisjes (1)

  1.  hoe vinden jullie het het leukst als iemand je verkering vraagt.
  1. als hij lacht om mijn grappen en hij kijkt mij recht in de ogen aan, vindt hij mij dan leuk of niet

                      Vraag aan de meisjes:

  1.  Hoe moet ik reageren als hij nee zegt

 

                       Vraag aan iedereen:

 

  1.  Zal ik het doen? 

 

alvast bedankt iedereen voor het antwoorden! Groetjes en hopen dat hij ja zegt 🤞🏽

 

oja… als je zijn naam wilt weten: O…. 🤫

 


5 reacties

Hoi! Ik ben al ongeveer 3 jaar verliefd (met korte periodes tussendoor dat dat niet zo was) en ik wil hem verkering vragen. Ik zit nu in groep acht van de basisschool en we gaan allebei naar een andere school. Alleen ik wil wel dat hij weet dat ik hem al heel lang leuk vind. Ik heb daarom een paar  vragen aan jongens (2) en aan meisjes (1)

  1.  hoe vinden jullie het het leukst als iemand je verkering vraagt. persoonlijk lijkt mij het leukste
  1. als hij lacht om mijn grappen en hij kijkt mij recht in de ogen aan, vindt hij mij dan leuk of niet daar ga ik wel van uit

                      Vraag aan de meisjes: 

  1.  Hoe moet ik reageren als hij nee zegt jezelf blijven en misschien iets zeggen van bedankt dat je zo eerlijk bent, kunnen we wel gewoon vrienden blijven?

 

                       Vraag aan iedereen:

 

  1.  Zal ik het doen?  jaa

 

alvast bedankt iedereen voor het antwoorden! Groetjes en hopen dat hij ja zegt 🤞🏽

 

oja… als je zijn naam wilt weten: O…. 🤫 je mag geen namen noemen ivm anonimiteit, lekker voor jezelf houden haha

 

Ik hoop dat het je gaat lukken en hij hetzelfde wil als jij.

Reputatie 4
Badge +3

1 iets persoonlijks ofzo , gewoon even 1 op 1 praten ofz
2 ja opzich kan dat

2 ik zou gewoon zeggen dat dat niet uitmaakt en dat je het fijn vvind datt hij zo eerlijk is om het te zeggen

1 je kan het altijd proberen

Reputatie 7
Badge +17
  1.  hoe vinden jullie het het leukst als iemand je verkering vraagt. Ik vind het zelf leuk om er werk van te maken, met een date en zo. Maar het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit.
  1. als hij lacht om mijn grappen en hij kijkt mij recht in de ogen aan, vindt hij mij dan leuk of niet Grote kans dat hij je leuk vindt

 Zal ik het doen?  Als je hem echt leuk vindt zou ik er voor gaan

Reputatie 1
Badge

Bedankt iedereen voor de hulp!💚 

Reputatie 7
Badge +9

 hoe vinden jullie het het leukst als iemand je verkering vraagt. Als iemand mij uit eten vraagt, of iets leuks wilt doen, denk aan midget golfen of bowlen, naar het strand, etc.

als hij lacht om mijn grappen en hij kijkt mij recht in de ogen aan, vindt hij mij dan leuk of niet

Hij vind je leuk. Of je maakt hele goede grappen😂

 

zal ik het doen?

Ja tuurlijk. Anders kom je nooit ergens.

Reageer