Skip to main content

Hoi hoi,

Dit is mn eerste topic dus sorry als het misschien niet helemaal duidelijkis! Ik heb dus een vriendin die we even roos noemen. Ik ken haar al wel een jaartje en heb haar altijd ergens stiekem wel leuk gevonden alleen was het wel duidelijk dat ze mij niet leuk vond/vind want ze is obsessed met een ander meid van internet.

We spreken wel vaker savonds af en het is altijd gewoon gezellig! Alleen vandaag was ik dus bij roos en toen waren we gewoon een beetje aan het kletsen toen we op d'r bed lagen en toen zijn ze het is heel raar maar is het gek als ik jou nu wel zou willen zoenen? dus ik zij zo van janee eigenlijk niet hoor en toen werd het beetje akward en zeiden we allebei dat we het raar hebben gemaakt hshahah, we gingen ook film kijken en toen vond ze 't spannend dus wou ze m'n hand vast houden maar ik had zweet handjes maar boeide haar niett:)

ik ga aankomende zomer ook een weekje met haar mee op vakantie! Ik vind haar dus denk ik wel leuk alleen vind zij mij ook leuk en hoe ontdek ik dit verder zonder dat het weer akward wordt? 

Waarom reageert niemand hier op? HELP


Ik zou gewoon met haar gaan daten toch? Lekker gaan eten of met haar op stap gaan. Gewoon chillen en meer over elkaar te weten komen en hoe de ander is. Het hoeft niet awkward te zijn natuurlijk, dat is het pas als je het awkward maakt. Als de stilte valt zou ik gewoon proberen een ander gesprek te starten over iets anders.


Reageer