Vraag

Heeft mijn vriendje het uitgemaakt?

  • 31 December 2022
  • 9 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik denk dat mijn vriendje het heeft uitgemaakt met mij, hij heeft mij ineens geblokkeerd op messenger en via SMS en snapshat reageert hij niet meer. Hij zei mij dat ik hem niets gun omdat ik geen naaktfoto's wil sturen naar zijn broer en geen seks wil hebben met zijn broer. Wat moet ik doen? Ik zie hem dood graag! 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Maak het zelf uit! Dit kan toch niet! Een vriendje vraagt dut niet als hij van jou houdt! Ik zou heb zeggen dat hij een rotjoch is… of een k**joch…😅

maarrr… dat is natuurlijk ook nie netjes…… 

 

 

stuur die foto’s in ieder geval niet! 
hij kan ook gwn een loverboy zijn…. Maar waarschijnlijk wil jij dit niet horen❤️
 

suc6 en een fijne jaarwisseling! 🎆🎇

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

Wat een gek! Dumpen en niet meer omkijken.

Reputatie 3
Badge +2

 

(onnodige quote verwijderd)

 

En als ik hem nog graag zie? 

Reputatie 7
Badge +17

Hij wordt boos omdat je geen seks wil met z’n broer. Dat zegt toch genoeg? Dumpen dus. Die jongen spoort niet.

Nee blokkeren en niks meer zeggen tegen hem.  Hij maakt misbruik van je gevoelens.  Dit hoort echt niet. 

Reputatie 1
Badge

dat is echt apart, Hij zou jouw grenzen moeten respecteren.

Reputatie 7
Badge +15

Hij wordt boos omdat je geen seks wil met z’n broer. Dat zegt toch genoeg? Dumpen dus. Die jongen spoort niet.

Precies! 
een gek! Je wil toch noet dat jou vriendinnetje seks heeft me je broer? 
 

ff, sirieus…. 
zou jij willen dat jou vriendje seks heeft met je zus ( als je die hebt…./; ) nee toch? Bizar! Dumpen dus!!!

 

hij wil je waarschijnlijk alleen voor de seks ( met zijn broer😅) 

 

 

Groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Lieverd, in de Bin ermee en een leuke meid als jij loopt vast snel een veel betere en lievere en eervollere jongen tegen het lijf. Dat verdien je en mag je jezelf gunnen! 

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +15

Helemaal eens met @Sjammetje !!!!!

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer