Vraag

Heeft er iemand wat kus tips voor me (ben een meisje btw)

  • 17 January 2023
  • 10 reacties
  • 157 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Ello,

Ok dusss ik heb een vriendje en hij wilt heel graag kussen en ik eig. Ook alleen het is dan onze eerste kus (in de relatie). En ik heb echt heel lang niet gekust ik bedoel ja mensen hebben mij gekust maar ik wel hem eerst eigenlijk kussen hij is heel erg leuk en totaal me type en ik wil dat het lang fijn en romantisch is ik wil super graag jou beste kus tip/tips horen oja en ik ben ook een beetje bang om hem te kussen door vorige gebeurtenissen zoals ik al zij mensen hebben mij gekust maar eig zonder toestemming en nog veel meer op dat gebied toen ik minder dan 10 was (ik krijg daar nu trouwens hulp bij en heb PTSS maar ben bijna klaar met me sessies en het ligt nu niet meer zo hoog bij mij)  

Geschreven door Twixy (met veel enthousiasme)


10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi, @twixy_love , 

 

Hier wat tips voor je ( wiki how ) daar staan sws wel wat goede tips voor vanalles en nogwat…

 

(verkering vragen… een spelletje op je rekenmachine 😆, zoentips……..nep ziek zijn tips…..)

 

 

vanalles ….. 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +19

Doe het gewoon. Kijk elkaar aan en pak m op zn bek

Reputatie 5
Badge +1

@Mij_niet_gezien Ik heb de tips van wiki how gelezen en ga ze zeker doen 😋

 

 

 

 

Twixy

 

Reputatie 5
Badge +1

@jaivy Is dat niet een beeeetje te grof😳... Misschien als ik hem al eerder heb gekust gebruik ik je tip!😌

Reputatie 7
Badge +19

Denk het niet. I mean als het moments er is moet je het ook pakken en het doen. Zo simpel is het

Reputatie 7
Badge +15

@jaivy Is dat niet een beeeetje te grof😳... Misschien als ik hem al eerder heb gekust gebruik ik je tip!😌

Haha, jongens denken daar gwn anders over dan wij hé?! 😉

niks tegen je hoor @jaivy … maar zo zie je wel het verschil… 😛

 

 

veel suc6 🧡❤️, 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +19

Haha neehoor, ik ken genoeg meiden die ook zo denken. Maaaar misschien ligt het ook gwn aan mensen met wie je omgaat. Als je zelf zo bent ga je ook vaak met zulke mensen om. 

Maar waarom zou je je kans niet pakken op het moment? I meann dat ie zonde. En uiteindelijk is het een gevoels ding en moet je met de flow meegaaaan dussss ik zie het anders

Reputatie 7
Badge +15

Haha neehoor, ik ken genoeg meiden die ook zo denken. Maaaar misschien ligt het ook gwn aan mensen met wie je omgaat. Als je zelf zo bent ga je ook vaak met zulke mensen om. 

 

Zou best eens kunem ;) 

 

​​​​​​nou j@ @twixy_love , doe wat JIJ fijn vindt, 

 

  1. Mij_Niet_Gezien 
Reputatie 4
Badge +1

hey heyy

als lesbo heb ik alleen ervaring met meiden maar misschien heb je er iets aan.  voor de eerste kus zou ik niet gelijk ervoor gaan maar beetje opbouwen door bijv. aan gezicht te zitten en het dan proberen. je kan het ook gwn vragen.

Daarna komt waarschijnlijk het zoenen dus daar ook alvast wat tips voor!

neem pauzes dus niet de hele tijd zoenen je kan beter soms even een halve sec stoppen en dan weer verder gaan. ook is het het beste als je je ogen dicht hebt en je handen bij je partner hebt. dit zorgt voor extra contact en maakt het wat fijner. je kan gwn je handen bij bijv. nek, borst, schouders of buik houden je zal vanzelf wel iets vinden wat je fijn vind. 

 

heeel veel suc6 meid!

 

Reputatie 5
Badge +1

@Mij_niet_gezien @jaivy @Ash_notmyrealname Dankjewel voor de goeie tips! Ik zal ze zeker gebruiken 😊

 

Groetjes Twixy

Reageer