Vraag

Hechtings probleem

  • 27 June 2022
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hai forumleden. Ik heb een probleem en hoop dat jullie advies hebben.

 

Ik werk sinds kort. Er is eeb meisje op het werk waar ik al vanaf het begin heel chill mee ben. De eerste werkdag was het meteen al leuk samen enz. Ik ga altijd met veel lol naar het werk enz maar zit nu met een probleem. Laatst stond ik samen met haar kassa en kwam ze tegen me aan staan. Het was geen teken ofzo maar ik kan er nu niet meer tegen. Eerst kon ik dr prima uit me hoofd houden maar nu denk ik constant bij het woord crush of partner aan haar. Dit vind ik heel irritant omdat ik niks met haar wil ivm werk. Me verstand zegt dat je het niet moet doen maar me hart wil het wel en ik wil dat deze strijd stopt.

 

Iemand hier ervaring mee? Soortgelijke situatie? Of gewoon advies zou fijn zijn.

 

Groetjes 

Mirage


2 reacties

Hey Mirage!

Ik ga niet voor jou zeggen of je een relatie moet nemen of contact moet verbreken. Alleen wat zegt je gevoel, niet je hoofd. Jouw gevoel zegt of je haar echt leuk vind of gewoon in je hoofd hebt door dat ene incident. Dus denk goed na over het gevoel dat je met haar hebt, dan kom je er wel!

 

Succes Mirage, komt goed!

Badge

Hai forumleden. Ik heb een probleem en hoop dat jullie advies hebben.

 

Ik werk sinds kort. Er is eeb meisje op het werk waar ik al vanaf het begin heel chill mee ben. De eerste werkdag was het meteen al leuk samen enz. Ik ga altijd met veel lol naar het werk enz maar zit nu met een probleem. Laatst stond ik samen met haar kassa en kwam ze tegen me aan staan. Het was geen teken ofzo maar ik kan er nu niet meer tegen. Eerst kon ik dr prima uit me hoofd houden maar nu denk ik constant bij het woord crush of partner aan haar. Dit vind ik heel irritant omdat ik niks met haar wil ivm werk. Me verstand zegt dat je het niet moet doen maar me hart wil het wel en ik wil dat deze strijd stopt.

 

Iemand hier ervaring mee? Soortgelijke situatie? Of gewoon advies zou fijn zijn.

 

Groetjes 

Mirage

Heyy, ik heb precies het zelfde! Misschien wacht je het nog even af ik heb bijvoorbeeld het probleem dat ik niet weet of hij mij wel leuk vind en dat maakt me helemaal gek. Je kan kijken wat haar lichaamstaal is (je kan op het internet zoeken wat meiden vaak doen als ze iemand leuk vinden) ik bijvoorbeeld ga veel lachen en maak soms pesterige opmerkingen of kijk die gene lang aan tot dat die opkijkt en ik kijk weg. Ik snap natuurlijk dat je ook niet je werk relatie met der wilt verpesten…Misschien kijk je het aan of doe je de eerste stap zoals samen buiten werk iets samen doen al snap ik dat dat super spannend vind zo zou ik me ook voelen..

Reageer