Skip to main content
Vraag

Hebben jullie je crush verteld dat je diegene leuk vindt? En hoe liep dat af?

• February 18, 2025
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Isje1324
Forum|alt.badge.img

Zelf heb ik altijd gewacht met opbiechten tot ik niet meer verliefd was maar ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 22, 2025

ehm ja goeie ik ben lesbisch en heb een meisje verteld dat ik wat in mijn buik voelde voor haar bleek dat ze nog niet met liefde bezig is heel sneu maar ik vindt haar nogsteeds heel leuk

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Heb het een keer gedaan. Gewoon zo gezegd via een appje (super romantisch (not), maar toen zei ze nee. Daarna nooit meer gedaan, misschien uit angst ofzo?

Gelukkig ben ik niet meer op haar hehe.. 

Dat was het wel zo'n beetje

• February 23, 2025

Dat heb ik zeker gedaan! 2 jaar geleden nu en ik ben nog steeds heel gelukkig met hem (en hij ook wel met mij denk ik😉).  Heb er ook een topic over: 

Ik was wel echt bloed zenuwachtig maar ik ben toch blij dat ik het gedaan heb.

Nu was hij ook niet zomaar een crush. Ik voelde me vanaf de eerste seconde echt totaal op m’n gemak bij hem, alsof we elkaar al jaren kenden.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 23, 2025

Hey! Ja dat heb ik 🤭 https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-en-gevoelens-29/een-brief-schrijven-die-je-nooit-zal-sturen-72988/index3.html?postid=572881#post572881

En het resultaat is dat ik nog steeds verkering heb en we allebei nog super smoor zijn haha 😍😊 liefs, Tover xxxx 

P.S. leuk om het van anderen te lezen! 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 27, 2025

Hoi. Haha wat lief allemaal. Ik heb dat nog nooit gedurfd hoor 🫣. En wat fijn dat het dan ook zo goed ging.  Wow ​@Tover01  heb jij dat echt voorgelezen? En erbij op je knieën? Zo schattig! Ik zou willen dat mijn crush jongen dat ook doet 🥰(als ik die heb)! En ​@tim16  dat is ook super schattig! Wat fijn! Erg lief om te lezen. Groetjes Tjempie xxx