Vraag

heb met S maar ben op T , hoe moet dit?

  • 29 October 2020
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Badge +3

Hoi ik ben J en ben al sinds de kleuterklas met S,  nu ben ik 12. S woont best ver dus ik zie haar maar 7 keer per jaar of 10 ongeveer. Want ze was verhuist en zit nu op een andere   school . Daarom wil ik het uitmaken want ik verlies mijn liefde uit haar omdat ik nooit bij haar ben

 

 ik zie vaak anderen mensen die dan heel knap zijn en ik voel me een beetje single  altijd.   Ik wil het met haar uitmaken maar het punt is. Als ik dan naar haar toe gaat dan word ik weer verlieft, teminste best verlegen.  Maar er is iemand in mijn oude klas en hij is heel knap en T is denk ik ook op mij maar ik ben al met S.  S wil dat we altijd bij elkaar blijven en doet best klef . Enzo . En een keertje had ik gezworen niet van haar weg te gaan. Wat moet ik doen en .. heeft iemand instructies hoe je het moet uitmaken?? Ik vind het heel lastig om te doen . Btw ik vind t leuker dan s 


3 reacties

Ik denk dat je dan het het beste uit kan maken met S en vrienden kan worden of iets dergelijks met T. Je vertelt dat je liefde voor S niet heel groot meer is aangezien ze verder weg woont. Dit is opzich niet gek aangezien je min of meer vervreemd buiten die keren dat je elkaar wél ziet.

uit maken is denk ik het handigst face-to-face. Via whatsapp of bellen is heel onpersoonlijk en kan leiden tot een andere interpretatie van je boodschap. Ik heb er verder geen ervaring mee maar weet wel hoe het niet moet. Leg gewoon duidelijk uit waar je mee zit/wat volgens jou de situatie is.
Als tweede optie zou je eerst gewoon vrienden kunnen worden met T maar dan is het wel van belang dat je het uitmaakt met S als jullie meer dan vrienden worden.

Badge +3

Hey @eenanoniemejongen1  s heeft net een prank   gehaalt door het uit te maken via Whatsapp  . En het  zal raar zijn als ik het nu ook het uit ga maken via Whatsapp . Zou ik het persoonlijk vertelen of via facecall of Whatsapp? Het zou stom zijn als ik helemaal naar haar toe gaat en het dan uit ga maken.

 

En hoe moet ik het uitmaken

 

 

Onnodige quote verwijderd

 

Zoals ik al zei, face-to-face is echt het beste. Via whatsapp of face-call staan bekent als no-go’s omdat ze heel onpersoonlijk zijn. Je kan wel via app alvast teasen dat je ergens af wil spreken omdat je wil praten. Het is misschien heel lastig maar als je echt wat met T gaat beginnen en/of je liefde voor S op is, is het wat mij betreft je plicht daar open over te zijn naar S.

Ik zou proberen met S ergens af te spreken. Dat afspreken kan gewoon via app. Zeg dat je wil praten en leg de situatie uit. Voornamelijk dan dat ie liefde voor S op is, ik zou T nog even achterwegen laten. Hopelijk begrijpt ze het. In ieder geval is eerlijkheid beter dan dat je S in een eenzijdige relatie laat zitten. Heel veel succes! 

Reageer