Skip to main content
Vraag

heb ik mijn vriendje verkracht

• November 14, 2025
  • 6 reacties
  • 636 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi Ik ben A en ik ben 14.

ik heb nu een tijdje verkering met mijn vriendje. hij heet B en is 16.

we hebben wel vaker met elkaar gespeeld, maar dat bleef vooral bij friemelen en pijpen.

maar gisteren heb ik mijn piemel in zijn arie gedrukt voor het eerst. Hij zei dat het pijn deed maar ik stopte niet want ik had hoop dat het beter zou worden.

er zat ook poep aan mn piemel een beetje en daar leek hij zich erg voor te schamen.

hij gedraagd sinds dien zich heel anders en ik voel me erg schuldig.

ik heb best een grote piemel dus ik snap dat dat te veel kan zijn geweest.

ik ben trouwens homo.

wat kan ik doen? ik voel me erg schuldig.

groet  A

6 reacties

• November 14, 2025

Vier dagen geleden zei je nog dat je 12 bent, dyslexie hebt, en een biljartbal in je kont gestoken hebt. 

Nu ben je plots 14, zonder dyslexie en heb je iemand geneukt. 

Wat moeten wij nou geloven  ???

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 14, 2025

Precies helemaal eens met GewoonIkke 

https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/biljartbal-in-kont-100512 die biljartbal is er nu zeker weer uit🙄 Je bent nu 2 jaar ouder en hebt geen dyslexie meer. Dus ik denk nou dat je vorige verhaal nep was. Dit klinkt nog wel echt tenminste. Maar ik betwijfel of dat ook zo is.  Dus ik ga niet echt een reactie hierop schrijven. 

xxx Yusa 

• December 10, 2025

--onnodige quote verwijderd--

@GewoonIkke Hij had toch dyslexie hij heeft gewoon zijn leeftijd verkeerd gespeld.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 10, 2025

@hongerigepruim456 Blijft knap dat z’n spelling dan zo vooruit is gegaan in 4 dagen. Maar goed, vind je dit getroll zelf ook niet een beetje sneu? Bedoel dit niet lullig hoor, vraag het me gwn af

• December 10, 2025

@hongerigepruim456  ja hongerigepruim456 die wss dezelfde is als ​@dorstigedruif123 maar dislexie heeft niks met cijfers te maken dus ook niet met noteren van leeftijd. En die biljartbal was ook een dislexisch mankementje of wat?  

Dat hij nu es effe de waarheid zegt of bekent dat ie liegt dat zou veel eerlijker zijn dan er hier over te blijven lullen 

Maria_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • December 10, 2025

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Maria, de Kindertelefoon