Skip to main content

Hey ik ben Olivier (17 jaar)

Ik merk dat ik heel snel bij meisjes het gevoel heb dat ik een crush op ze heb ( ik gebruik de term ‘verliefd’ liever niet omdat ik denk dat dat nog een beetje too much is) Ik ben al mijn hele leven single en ik voel dat ik echt wel klaar ben voor een relatie, gewoon liefelijk enzo. Nu merk ik dus dat ik bij veel meiden waar ik bijv. mee in de klas zit het idee krijg dat ik gevoelens voor ze heb, en ook weer snel over ze heen ben. Het is recentelijk gebeurt dat ik over een meisje waar ik een crush op had heen was en al een paar weken later een nieuwe crush had. Nu vraag ik me af of dit wel echt een crush is, of dat ik gewoon wanhopig ben voor een relatie en daarom de eerste de beste meid die me lief aan kijkt mijn crush noem. Aan degene die al wat meer ervaring hebben met relaties en liefde, hoe weet ik of ik echt gevoelens voor iemand heb? On a further note, de huidige dame waar ik een crush op heb heeft al een vriendin (bi) en ik vind dat alleen maar chill voor haar. Overigens zit ik nu wel nogsteeds met gevoelens voor haar. Weet iemand hoe ik hier overheen kom?

Ik had ook wel vaker gwn 1 dag een crush op iemand, ik noem het niet echt een crush als ik niks voor ze voel. Ik heb tot nu toe 1 crush gehad mr Idk of het crush of verliefd was mr daarvan kreeg ik ook zo’n gevoel als ik aan die persoon dacht enz. Ik denk dat je je gwn aangetrokken voelt tot iemand mr aangezien je het niet erg lang hebt denk ik niet dat het een crush is. Over een crush kom je vanzelf heen vgm, niet proberen om niet aan ze te denken want je denkt gwn meer aan ze(ik spreek uit ervaring) Succes<3


Reageer