Skip to main content

Heb ik een crush op een vriend van ex-fix?

• August 18, 2026
  • 0 reacties
  • 1 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Heyhey

Ik heb dus een fix gehad in maart dacht ik, maar daar is niks van gekomen. Dit heb ik zelf gekozen, omdat ik ons gewoon meer als vrienden zag. (Dit is de gast van de Op date??? topic, maybe voor wat backstory idk)

Niet op date geweest, en vrijwel aan het begin was de vibe al als vrienden. Lekker blijven appen met elkaar, en in juli was hij dus op een feestje met zn vrienden waar ik ook was (in mn eentje btw). Hebben gezellig gepraat, en ben de rest van de avond bij hem en zn vrienden blijven staan. Het was echt super gezellig, ik werd echt gelijk geaccepteerd haha

Maar nu zit ik de laatste weken echt met een dilemma. Ik had het namelijk heel gezellig met 1 van zn vrienden (beste vriend gok ik) en voor mijn gevoel was er een klik. Kijk, ik kan het romantiseren (ben ik goed in haha), maar mijn gevoel laat het niet los. Hij is (net als de ex-fix haha) heel aardig, zorgzaam, gezellig, sociaal en gewoon leuk om mee te zijn. Alleen nu heb ik dus een crush op hem, i guess. Maar is het wel een crush, of is het gewoon het gevoel wat ik mis (erbij horen, mezelf zijn, gezelligheid, safe space), of mis ik de persoon? Snappie?

Ook is hij zegmaar 21 net als de ex-fix, en ik ben 17. Nog niet het grootste probleem, maar toch een puntje voor society. 

Ja kan iemand mij vertellen of dit nou een crush is of gwn een herinnering van een goede avond? Ik weet het niet meer

Groetjess en luf <3