Skip to main content

Hoi ik ben er weer. Ik ben  mangetronbakje, een meisje met een vraag

 

Ik zit bij de waterpolo en een deel van ons team is een redelijk hechte vriendengroepje. Die bestaat uit een jongen, 2 meisjes en mijn zusje (en ik natuurlijk) nou hebben we vanacht gelogeerd en ik dacht al langer dat ik een van die 2 meisjes leuk vond(laten we haar even s noemen) maar nou is mijn vraag, vind ik s echt leuk? Want ze is wel ene vriendin en het is wel complex als ik haar echt leuk vind dus daarom wil ik het wel echt zeker weten. 

Met logeren lagen we trouwens met die 2 meisjes, ik een mn zusje op 2 matrassen dus 2 mensen per matras. 

Nou ik denk dus dat ik s leuk vind omdat: 

Ze is echt mooi, leuk en gewoon leuk

Ik krijg een raar gevoel in mn buik als ik aan haar denk

(Please dont judge) maar ik fantaseer soms over haar

Ik denk vaak aan haar

Ik wil graag bij haar zijn

Ik lag dus samen met haar op 1 matras en ik lag echt lekker tegen haar aan en ik vond gwn zo fijn

Nou dat dus , maar het is niet zo dat ik nonstop aan haar denk of zo en ik kan nog wel bezig met school zonder direct afgeleid te zijn en ik kan ook nog wel gwn eten. Dus daarom twijfel ik daar een beetje over.

 

Maar nou gaan we volgende week weer logeren maar met die jongen erbij. Ik heb die jongen verteld dat ik denk dat ik s leuk vind. Hij vind allleen s ook nog steeds leuk (ze hadden vroeger verkering). 

Maar moet ik het mou zeggen tegen s want het voelt gwn heel raar om zo dicht tegen haar aan te liggen en zo maar ik ben bang dat onze vriendschap verandert en dat ze anders naar me gaat kijken en zo. En als ik het haar moet zeggen, wanneer dan. Voor het logeren of juist na of misschien wel tijdens e  aah.( S is trouwens pansexueel en heeft nogal snel met mensen verkering) dus misschien gaat ze ja zeggen als ik haar vraag maar ja

 

Ik heb echt verwarring. Maar ik weet niet of ik het lang kan volhouden en zo

 

Dus plss help

 

Alvast dankjewel❤️

 

Ps, zij weet ook dat ik gay ben


Hoi! Dit is vgm een veelvoorkomend probleem. Het is soms ook lastig om zeker te weten of je verliefd bent of niet.  Jij  geeft een aantal redenen waarom je een crush op haar hebt.  Als ik die zo lees lijkt het iig wel alsof je een crush hebt. Ik ga er nu dus even van uit dat je inderdaad een crush hebt op haar.

Misschien kan je een keer een gesprek starten over dit onderwerp? Ik kan me voorstellen dat jullie het er wel eens over hebben samen, aangezien jullie open naar elkaar zijn over jullie seksuele voorkeuren. Het is minder makkelijk als je valt voor heteroseksuele meiden, daar heb ik regelmatig last van, maargoed. 

Je kan ook gewoon straight up beginnen met flirten. Zo laat je haar subtiel weten dat je haar leuk vindt.

Dit kan je bijvoorbeeld doen door randomly oogcontact te maken en te glimlachen als ze dan naar je kijkt. Je kan ook gewoon opmerkingen maken die iets meer spicy zijn, als ze je dan raar aankijkt dan kan je altijd nog roepen dat het een grapje was. Voor die laatste techniek moet je wel een beetje lef hebben, maar ik heb vertrouwen in jou. Ik heb verder niet echt veel flirt technieken, daarvoor zou je nog op internet kunnen zoeken. 

Als je echt niet zeker weet of je een crush hebt kan je altijd nog even wachten met actie ondernemen. Je merkt dan hopelijk na een tijdje wel of je haar leuk vindt of niet.  

Heel veel succes en laat weten hoe het gaat!!

xxx Cody 


Dankjewel cody voor je bericht, het heeft alleen niet zeveel nut meer want vanmiddag vertelde de jongen dat hij en s weer verkering hebben 


Ik voel me zo pinda, ik vond vroeger namelijk die jonge leuk, piks s hem in. Nu vind ik s leuk en pikt de jongen hem in   

😭😭😭😭ik voel me nu gwn helemala niet oke😭😭


Mijn topic wordt gecheckt! Voor als ie niet komt, ik zei dat je erover kon praten met ons? Hier? En ik snapte je verhaal verkeerd. Op wie je nou verliefd was sorry! Maar je bent dus op “S”? En die jongen ook? Is dat het? Sorry, ik voel me nu heel dom. Ik wil je heel graag helpen!! 


 

Ik voel me zo pinda, ik vond vroeger namelijk die jonge leuk, piks s hem in. Nu vind ik s leuk en pikt de jongen hem in   

😭😭😭😭ik voel me nu gwn helemala niet oke😭😭

Oh jee.. wil je erover praten? Hier? Heel veel sterkte en succes! Een schrale troost, er zijn nog genoeg andere jongens? Het klinkt heel stom. Ik weet het. Ik wil je heel graag helpen! Ik kan er denk ik wel over meepraten! 

Of snap ik je verhaal verkeerd? Wie is “S”?


 

Ik voel me zo pinda, ik vond vroeger namelijk die jonge leuk, piks s hem in. Nu vind ik s leuk en pikt de jongen hem in   

😭😭😭😭ik voel me nu gwn helemala niet oke😭😭

Oh jee.. wil je erover praten? Hier? Heel veel sterkte en succes! Een schrale troost, er zijn nog genoeg andere jongens? Het klinkt heel stom. Ik weet het. Ik wil je heel graag helpen! Ik kan er denk ik wel over meepraten! 

Of snap ik je verhaal verkeerd? Wie is “S”?

Oké, “S” is dus dat meisje waar jij verliefd op bent? En een jongen is ook verliefd op “S” is dat het? Snap ik het nu eindelijk?


Sorry voor mijn wazige verhaal, 

 

S is het meisje dat ik leuk vind. Vroeger vond ik de jongen leuk maar nu niet meer. S en de jongen hadden vroeger verkering toen ging het uit. Nou vind ik s dus leuk maar de jongen en s hebben weer verkering. En ze zijn allebij vrienden van mij. De jongen weet dat ik s leuk vind.  

Maar het voelt gwn zo stom want ik vond vroeger dus die jongen leuk en dan pikt s hem in en nu vind ik s leuk en pikt de jongen hem in.. 

Ja dat dus en ik weet niet of ik aan s moet zeggen dat ik haar leuk vind want we zijn dus vriendinnen en zo en ik ben heel bang dat ze anders naar me kijkt.  

Ik wou dit gewokn heel graag kwijt allemaal want het is niet leuk :(

 

En nou gaan we aankomende donderdag nog logeren dus ik weet niet hoe dat gaat maar ja

Dat dud :(


Reageer