Hoi ik ben er weer. Ik ben mangetronbakje, een meisje met een vraag
Ik zit bij de waterpolo en een deel van ons team is een redelijk hechte vriendengroepje. Die bestaat uit een jongen, 2 meisjes en mijn zusje (en ik natuurlijk) nou hebben we vanacht gelogeerd en ik dacht al langer dat ik een van die 2 meisjes leuk vond(laten we haar even s noemen) maar nou is mijn vraag, vind ik s echt leuk? Want ze is wel ene vriendin en het is wel complex als ik haar echt leuk vind dus daarom wil ik het wel echt zeker weten.
Met logeren lagen we trouwens met die 2 meisjes, ik een mn zusje op 2 matrassen dus 2 mensen per matras.
Nou ik denk dus dat ik s leuk vind omdat:
Ze is echt mooi, leuk en gewoon leuk
Ik krijg een raar gevoel in mn buik als ik aan haar denk
(Please dont judge) maar ik fantaseer soms over haar
Ik denk vaak aan haar
Ik wil graag bij haar zijn
Ik lag dus samen met haar op 1 matras en ik lag echt lekker tegen haar aan en ik vond gwn zo fijn
Nou dat dus , maar het is niet zo dat ik nonstop aan haar denk of zo en ik kan nog wel bezig met school zonder direct afgeleid te zijn en ik kan ook nog wel gwn eten. Dus daarom twijfel ik daar een beetje over.
Maar nou gaan we volgende week weer logeren maar met die jongen erbij. Ik heb die jongen verteld dat ik denk dat ik s leuk vind. Hij vind allleen s ook nog steeds leuk (ze hadden vroeger verkering).
Maar moet ik het mou zeggen tegen s want het voelt gwn heel raar om zo dicht tegen haar aan te liggen en zo maar ik ben bang dat onze vriendschap verandert en dat ze anders naar me gaat kijken en zo. En als ik het haar moet zeggen, wanneer dan. Voor het logeren of juist na of misschien wel tijdens e aah.( S is trouwens pansexueel en heeft nogal snel met mensen verkering) dus misschien gaat ze ja zeggen als ik haar vraag maar ja
Ik heb echt verwarring. Maar ik weet niet of ik het lang kan volhouden en zo
Dus plss help
Alvast dankjewel