Skip to main content

Hoi jongen van 14j hier 

Ik heb een vraag ik ben verliefd op een meisje in mijn hobby. Ik heb haar al gezegd dat ik gevoelens heb voor haar. Maar zij heeft daar op geantwoord antwoord dat het niet wederzijds is. Maar ik voel nog altijd die gevoelens voor haar en ik wil nog altijd met haar een relatie. Hoe kan ik er voor zorgen dat ze ook gevoelens krijgt voor mij.

(Afspreken gaat bijna niet ze woont redelijk ver)

zit met het zelde probleem. 

ik zit bij haar in de klas maar ik probeer haar gewoon te vergeten. misschien heeft ze over een een paar jaar andere gevoelens.

goodluck!!

Ik heb precies het zelfde probleem ze woont ook ver weg en ken haar van het zeilen vorig jaar zag ik haar voor een hele week alleen drufde het. Iet te vragen later had ik naar de zeil vereniging gevraagd of ik haar nummer mag en ik kreeg het daadwerkelijk toen vroeg ik haar helaas heeft ze niet de zelfde gevoelens voor mij als ik voor haar soms denk ik nu ben ik over jaar heen maar zo als nu kan ik aan niks anders denken als haar soms appen we nog maar dat is erg weinig ik zal graag met haar willen zijn maar het gaat zo moeilijk ze woond bijna 3000 km verderop. Ik probeer ook echt alles zonder haar boos te maken maar tja heb helaas geen tips mocht het jou lukken laat het weten miss werkt het bij mij ook!

Reageer