Vraag

Hard to get

  • 22 May 2021
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Badge +2

Heyy forumleden!

Ik vind iemand leuk, ik weet alleen niet of ze hard to get speelt of dat ze gewoon geen interesse heeft. Kan iemand dit uitleggen en weet iemand hoe je het verschil kan zien tussen desinteresse en hard to get?  Als ik er niet uitkom geef ik het gewoon op.

Alvast bedankt! 


4 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey! Hoe doet ze dan eigenlijk precies, wat is haar gedrag? Want dan kan ik een beetje kijken wat ze dan precies doet. Als mede meisje herken ik zulke dingen meestal wel

 Als een meisje hard to get speelt seint ze meestal wel een beetje naar je maar niet al te veel. Maar als ze totaal geen interesse toont dan weet ik niet zo zeker of ze hard to get speelt

Badge +2

Ze kijkt de hele tijd naar me maar we praten nooit @Anna_x, ook als ik iets vraag aan haar over huiswerk ofz dan reageert ze heel laat

Reputatie 2
Badge

Hard to get spelen is een soort flirten met iemand en dat steeds kijken kan daar best een teken van zijn

maar misschien waarom ze niks zegt of jullie nooit praten is omdat ze niet weet of jij haar aardig vind/mag of leuk vind zo zegmaar 

missxhein kan je een keer een gesprek tegen haar beginnen en dan kan je vanaf daar meer weten over hoe ze over je denkt ect

Badge

Ik zou misschien gewoon een keer vragen aan haar of ze een keer wilt afspreken met je. Dat kan je het best na school vragen of zoiets, maar beter niet via de app. Dan heb je gelijk antwoord op je vraag, want als ze wel wilt afspreken met je weet ze dat ze interesse heeft in je en anders heeft ze gewoon geen interesse in je. 

Groetjes!

Reageer