Skip to main content
Vraag

handen vasthouden met vriend

• April 3, 2025
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik ben naar een film geweest met een vriend. Ik had zo mijn hand over de leuning gelegd omdat dat beter lag. Toen hield hij mijn hand vast. Ik denk dat hij niet gay is en ik weer nog niet zo goed. Dit was eerder ook gebeurt. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Heeft iemand tips. Ik vond het best leuk. Soms ging hij richting zijn ballen maar ging hij toch terug.

3 reacties

• April 3, 2025

Hoi

Ik denk dat hij er misschien wel wat achter zoekt.

Ik zou vooral zeggen als je het spannend en leuk vind, lekker experimenteren. ( Het experimenteren met het andere geslacht betekend trouwens niet dat je gelijk gay bent hoor!(Ook al is het ook helemaal niet erg als dat wel zo is.)

Als je je er niet fijn bij voelt ( kan ook pas over een tijdje zijn), is het het handigst om duidelijk te zijn over wat je niet fijn vind.(Als je dit met respect doet kunnen jullie waarschijnlijk gewoon vrienden blijven.)

Even in het kort:

Doe lekker wat je fijn vind, je leeft maar 1 keer.

Groetjes

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 4, 2025

Ik deed gewoon mijn hand aan zijn kant en hij hield mijn hand vast maar nadien zat hij wek soort van te ontkennen dat hij dat doet omdat ik mijn hand daar had gelegd. Ik weet nu niet of hij het leuk vind of niet.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 21, 2025

Kan iemand hier aub op reageren, ik ben echt aan het zoeken naar mezelf