Skip to main content

Heyy,

Over een paar dagen ben ik een halfjaar samen met mijn vriendin Ilse (niet haar echte naam!!) En ik wou eigenlijk wat doen om dat te vieren. We zijn nog steeds zo gelukkig met elkaar en ik wil haar eigenlijk iets geven als bedankje voor.. Alles eigenlijk wat er het afgelopen halfjaar is gebeurt😅 Ze heeft me zo erg geholpen door een enorm moeilijke tijd en in plaats van de relatie vebreken was en is ze er altijd voor me en ze steunt me zo enorm in mijn proces. Zonder haar had ik echt nooit de stappen gezet die ik heb gezet de afgelopen tijd en ze is eigenlijk wel een beetje mijn reddende engel zeg maar haha. Ik hou echt zoveel van haar en ben haar zo enorm dankbaar voor alles🥰

Ik had dus als plan bedacht om haar uit te vragen op de dag dat we een halfjaar samen zijn voor een lekker etentje in het weekend. Dan wou ik haar daar een mooie ketting  geven van een hartje die ik erg mooi vond passen bij ons en dan zeg ik er natuurlijk nog wat bij over hoe erg ik van haar hou en dat ik haar enorm dankbaar ben voor alles. Mijn zus vind het allemaal in ieder geval schattig, maar is dit denken jullie een leuk idee? Of is het niet echt origineel en hebben jullie nog andere ideeën of tips voor me?

Liefs, ItsJustMe <3

Haii,

awhh wat lief en fijn dat het al zo lang goed gaat😍

ik vind het wel een leuk idee😊 misschien dat je er ook 1 voor jezelf koopt dat je een soort relatieketting hebt?🤗 of als dat te duur word bijv voor haar die ketting en een armbandje en dat jij dan hetzelfde armbandje draagt. maar zoals je het nu doet is het ook al super lief en prima hoor😊🤗

veel liefs van mij🤗

Hii lieve ​@ItsJustMe ,

Awhhh wat geweldig dit!! Wat fijn dat het zo goed gaat. En het is écht een leuk idee hoor! En sluit me aan bij ​@Cantaloupe .

Veel liefs 🤗

Hey lieve ​@ItsJustMe  wat super schattig bedacht! Doen! Ik denk dat ze het zeker geweldig vind. En het idee van ​@Cantaloupe  kan zeker ook! Zou ook echt heel leuk zijn. Wat lief is dit! ❤️ 

Liefs Tover xxx

Hoi ​@ItsJustMe 

Het klink leuk. Bedoel je zo'n ketting:

Het komt vast wel goed.

Liefs van mij,

@Wolkje 

wat super leuk en heel schattig inderdaad! heel fijn dat je zo'n goede relatie hebt. ik ken je vriendin natuurlijk niet dus weet niet wat ze al heeft enzo maar dat kettinkje is echt leuk en als je nog wat extra wilt is deze altijd leuk:

je kan natuurlijk ook andere geuren nemen ik weet van elk meisje die ik ken dat deze echt favoriet is dus misschien kun je er wat mee🤗 in ieder geval heel veel plezier  en hopelijk nog een lange relatie samen en een fijne natuurlijk

Heyy,

Bedankt voor alle lieve reacties en ideeën!! Ik ga me nog even verder verdiepen in de relatieketting ik had alleen een voor haar uitgezocht maar vind het idee van een duo ketting ook wel erg leuk! En ga ook kijken naar die geuren ​@stitch1234 en is misschien ook leuk voor later als cadeautje! :)

Nog maals bedankt voor de reacties als ik een goed plan heb vertel ik het hier nog!🤗

Liefs, ItsJustMe <3

tof ​@ItsJustMe  ik heb hem sinds gister met pakjesavond 59 echt heel lekker

Hey ​@ItsJustMe  Gefeliciteerd man! Fijn dat jullie het zo leuk hebben met elkaar.

Zo’n duo relatieketting lijkt me erg leuk. En een etentje is ook altijd goed.

Ik wens jullie een heel lange en gelukkige relatie toe.

Hey :)

Wat leuk om te horen! Gefeliciteerd!

Een hartjes ketting blijft leuk! Dus zeker geven ;)

En zoals ​@stitch1234 zei, zijn die geurtjes ook echt heel leuk. Kun je idd ook geven. En een etentje is echt heel leuk 😃

Veel plezier :)

Liefs Bliss

Heyy,

Dank jullie wel ​@tim16 en ​@Bliss :)

Heb haar uit gevraagd voor komend weekend en heb een ketting in de vorm van een hartje gekocht! Geen duo ketting want ik kon niet echt vinden wat ik wou geven.. Maar misschien is dat nog een cadeautje voor als we een jaar samen zijn😉

Heb er iig zin in! :)

Nogmaals bedankt voor alle lieve ideeën iedereen!

Liefs van mij <3

Heel lief en leuk!  Echt super veel plezier!! ♥️

Liefs, Tover xxx

Zo leuk! Heel veel plezier komend weekend.

Haii,

veel plezier lieve ​@ItsJustMe 🥰🙂

liefs

Succes.

@Wolkje.

veel plezier ​@ItsJustMe komt vast helemaal goed met de ketting zal ze heel blij zijn!

Dank jullie wel!🤗

Heyy,

Gisteren was het zover en het was echt echt echt een super geslaagde middag/avond! We hebben in een restaurantje gegeten wat vrij klein is maar wel echt heel knus en leuk versierd enzo het was heel fijn en romantisch samen met elkaar! Na het lekkere eten heb ik nog wat dingen verteld over hoeveel ze voor mij betekend en over de afgelopen tijd samen en toen heb ik de ketting gegeven en ze is er echt super blij mee en ze vond het heel lief! Ze draagt hem nu met trots zei ze en ik kreeg als cadeau terug een dikke knuffel!🥰

Dus ik ben nu wel weer wat opgevrolijkt was echt een super geslaagde date! Nog maals bedankt voor alle reacties iedereen!😊😊

Liefs, ItsJustMe <3

Wat geweldig en fijn ​@ItsJustMe !! Heel lief! ♥️ Het is jullie beiden echt gegund! 🥰

Groetjes liefs Tartan XxX 

Hii lieve ​@ItsJustMe ,

Wat fijn dat het zo goed ging! Zoals ​@Tartan15 al zegt het is jullie enorm gegund!

Veel liefs 💖🤗

Hai lieve ​@ItsJustMe ,

wat fijn zeg😍

liefs van mij🤗

Hey lieverd! Ik vind ook dat je dat echt verdient zoiets leuks!! 😘 Liefs Tover xxx

Hey ​@ItsJustMe  Fijn dat het een geslaagde middag/avond was. Dat er nog maar heel veel dates mogen komen.

je verdient het lieve ​@ItsJustMe hopelijk nog veel dates en jaren te gaan zoals ik al zei je verdient het en haar volledig!

Fijn dat het zo leuk was! Wat heb je gegeten?

@Wolkje.

Reageer