Heyy,
Over een paar dagen ben ik een halfjaar samen met mijn vriendin Ilse (niet haar echte naam!!) En ik wou eigenlijk wat doen om dat te vieren. We zijn nog steeds zo gelukkig met elkaar en ik wil haar eigenlijk iets geven als bedankje voor.. Alles eigenlijk wat er het afgelopen halfjaar is gebeurt😅 Ze heeft me zo erg geholpen door een enorm moeilijke tijd en in plaats van de relatie vebreken was en is ze er altijd voor me en ze steunt me zo enorm in mijn proces. Zonder haar had ik echt nooit de stappen gezet die ik heb gezet de afgelopen tijd en ze is eigenlijk wel een beetje mijn reddende engel zeg maar haha. Ik hou echt zoveel van haar en ben haar zo enorm dankbaar voor alles🥰
Ik had dus als plan bedacht om haar uit te vragen op de dag dat we een halfjaar samen zijn voor een lekker etentje in het weekend. Dan wou ik haar daar een mooie ketting geven van een hartje die ik erg mooi vond passen bij ons en dan zeg ik er natuurlijk nog wat bij over hoe erg ik van haar hou en dat ik haar enorm dankbaar ben voor alles. Mijn zus vind het allemaal in ieder geval schattig, maar is dit denken jullie een leuk idee? Of is het niet echt origineel en hebben jullie nog andere ideeën of tips voor me?
Liefs, ItsJustMe <3