Skip to main content

Half gedumpt door vriendje (graag advies geven)

Chihiro
Forum|alt.badge.img+4

Hoi! Ik was vandaag gwn aan t wandelen met m'n vriendje en t was oprecht gezellig en er was naar mijn idee niet echt iets voor gebeurd, dus ik ging gwn met een goed gevoel wandelen. Opeens zegt hij dat hij naar een bankje wil, dus wij lopen naar een bankje en we hebben gwn een gezellig gesprek wat oprecht wel een uur of langer heeft geduurd. Toen het een beetje stil kwam te liggen zei hij 'ik wil je een vraag stellen' dus ik zei 'tuurlijk, wat is er?' En toen zei hij 'wat zijn we eig van elkaar?' Dus ik zei dat we vriendjes waren op DIE manier zegmaar. En toen zei hij 'Laten we dan weer terug gaan naar daten' Maar nogmaals ik heb het idee dat er lett niks is gebeurd waardoor hij dit zou kunnen zeggen, dus ik vraag me af of ik niet de fout ben hier... Zou iemand advies kunnen geven van wat ik nu zou kunnen doen?

2 reacties

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 86 reacties
  • 25 maart 2025

Hoi, het ligt niet aan jou hoor! Het kan gewoon zijn dat hij het verkeerd heeft begrepen of anders opgevat. Ik zou hier nog een keer met hem over praten dan komt het echt wel goed hoor. Veel succes

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 29 reacties
  • 26 maart 2025

Hey!

Het lijkt erop dat hij wat duidelijkheid wil over waar jullie staan, maar ik begrijp dat het verwarrend is als je niet het gevoel hebt dat er iets gebeurd is om die vraag te stellen. Het beste wat je kunt doen, is met hem praten en vragen wat hij precies bedoelt. Waarom wil hij weer terug naar daten? Misschien heeft hij iets in zijn hoofd of voelt hij zich ergens onzeker.

Vraag hem waarom hij zegt dat jullie terug naar daten moeten gaan en wat hij daar precies mee bedoelt, zodat je het begrijpt.  Wees eerlijk over wat jij zoekt in de relatie en of je er klaar voor bent om verder te gaan. 

Het is niet jouw fout, maar het is wel goed om open te praten en elkaar te begrijpen. Het belangrijkste is dat jij ook gelukkig bent en je goed voelt in de relatie.

Veel succes! 

Ellen

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen