Vraag

gym

  • 29 March 2022
  • 5 reacties
  • 296 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Goede middag, ik heb een vraagje want vorige week donderdag had ik gym en aan het begin kwam een jongen uit een andere klas, de andere klas gymt altijd met m'n klas en de gym docent die zei tegen die jongen je kan naast ….. ( dat is m'n echte naam) en hij zei is er een andere plekje? 

Ik denk dat hij op mij verliefd is dat hij daarom niet naast mij wilde zitten

Kan dat waar zijn? 

 

De echte naam is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

Anne / De KIndertelefoon 


5 reacties

Reputatie 3
Badge

hey, dit kan zeker als je een goede band met hem hebt zou dit goed kunnen. 

Maar vergeet niet dat het niet altijd zo is want anders kan je jezelf hard voorschut zetten als je andere stappen neemt.

Het kan ook dat hij een beetje verlegen is en dus verliefd op je is dus ik hoop het voor jou denk ik.

 

Vind je de jongen zelf leuk?

Reputatie 4
Badge +5

@NONONONO12 

Ik vind de jongen zelf leuk ja

Reputatie 3
Badge

Dan kan je het miss wagen of probeer hem een beetje uit te horen als hij soms tegen je praat natuurlijk.

Zoals: wat zou je doen als ik zei dat ik je leuk vond?

of heb je ooit al een vriendinnetje gehad?

Het zijn miss kleine dingen maar het kan echt helpen.

 

groetjes, NONO

@NONONONO12

Ik vind de jongen zelf leuk ja

 

Reputatie 4
Badge +5

@NONONONO12  hij heeft al eerder een vriendin gehad, hij zegt zelf dat hij een hart van steen heeft

En ik heb al aan hem verteld dat ik hem leuk vind, hij zei dat hij niet op mij verliefd, maar soms denk ik echt wel aan zijn gezicht te zien dat hij eigenlijk stiekem wel op mij verliefd is 

Bijna de hele klas wilt dat ik met die jongen verkering krijg

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wie weet ! Ligt er helemaal aan hoe die kijkt en wat ie doet.  En of hij bloost als je  een tikje langer naar 'm kijkt dan gewoonlijk ( 2 tellen langer bijv) probeer maar eens :)  en misschien ontkent ie nu omdat hij zelf ook een beetje verlegen is?

Groetje liefs Julian X

Reageer