Skip to main content
Vraag

GSM afgepakt

• November 27, 2025
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey allemaal,

Ik zit in de problemen, ik (een jongen) chat vaak met een vriendin van mij, het is altijd heel gezellig we gaan vaak door tot laat in de avond. Maar mijn ouders hebben het internet nagekeken en ontdekt dat ik elke avond na bedtijd nog op mijn laptop zat. Mijn GSM is nu afgepakt en ik zoek een oplossing om toch nog te chatten met mijn vrienden. Ik had al gedacht aan een VPN maar ik weet niet goed of dat gaat helpen of niet. Weten jullie of je ouders kunnen controleren wat ik doe met mijn 4G. (Afspreken ziet ze niet zitten omdat ze schrik heeft dat haar ouders daar raar over gaan doen)

Alvast bedankt

Anoniem

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 15, 2025

hi 

je ouders kunnen normaal wel zien wat je met je 4G doet 

je kan ook gewoon zeggen tegen je vrienden dat je niet meer kan chatten in de avond 

en ik weet niet hoe oud je bent maar ik ben 12 en zit soms tot half 1 in de nacht te appen met vriendinnen je kan ook kijken of je afspraken kan maken met je ouders dat je bijvoorbeeld in het weekend tot laat mag en door de weeks tot 9 uur of half 10 of zo 

ik hoop dat het lukt groetjes lilou

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 15, 2025

Hi ​@Lilou,

Ik doe het nu met hotspot, da werkt en ik denk niet dat mijn ouders daar achter gaan komen, ikzelf ben 13 en ik stuur ook tot super laat met haar, ik wordt gepest op school en dan praten we daar over, ik denk niet dat ik zonder zou kunnen. Met mijn ouders afspraken maken is niet echt een optie, maar tis bijna vakantie dan ben ik toch niet thuis en kan ik de wifi van andere gebruiken. (Alleen als ik daar op bezoek ben hé, niet die van mijn buren ofzo). 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 15, 2025

hi 

ik wordt ook gepest en daar praat ik niet echt over maar ik denk dat hotspot een slim idee is dan kan je daar over praten met je vriendin en ja het is volgende week kerst vakantie 

ik ben blij dat het is gelukt 

groetjes lilou 😊

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 16, 2025

Hi ​@Lilou ,

Praten over dat je gepest wordt is belangrijk, doe dit zeker! Als je dat niet in het echt wil zijn wij, het forum  er altijd om jou te helpen

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 17, 2025

hi ​@Anoniem2040 

ik weet dat ik moet praten maar ik heb het een keer ge zegt toen ik in groep 3 of 4 zat (ik weet het niet meer) en toen was er een meisje die straf kreeg en ze heeft me toen bij mijn keel gepakt en in groep 6 hebben kinderen me ge duwt en toen had ik mijn pols ge kneust maar het was bijna gebroken en ik moest gips voor 2 weken dus ik wil het echt niet meer zeggen 

groetjes lilou