Vraag

grote ruzie met een vriendin gehad, wat moet ik doen? 💔💔

  • 20 February 2022
  • 32 reacties
  • 290 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil haar zo graag terug😓😓😓

Niet verliefd trouwens

 

MCES 😓😓😓😭😓😓

Hey MCES ik snap dat je verdrietig bent echt mijn tip is ga iets leuks doen met vrienden denk aan leuke dingen en je hebt altijd ons nog;)

 

 

Ja natuurlijk zal ik doen😚

Reputatie 7
Badge +19

Haten is een lelijk woord maar wat heeft hij dan precies gedaan?

Oh oh oh wat heb ik die jongen die dit gdn heeft zo erg gehaten, ik haat hem uit heel mijn hart, die jongen is 😡

Ja, ik begrijp het heel erg. Ik heb de jongen die mijn vriendschap met mijn beste vriendin heeft kapotgemaakt een halfjaar geleden ook gehaat tot op het bot, ik dacht ook echt '’ik hoef je nu niet tegen te komen IRL'’. Want hij heeft mij en haar soort van gemanipuleerd of hoe je dat ook noemt. 

 Nu haat ik hem niet echt meer omdat op een gegeven moment de situatie begon te accepteren, maar dat duurde wel een tijdje.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +7

Haten is een lelijk woord maar wat heeft hij dan precies gedaan?

 

 

Hij vertelde haar dingen van: je moet hem niet vertrouwen, hij is verliefd op je, hij probeert iets bij jou. Ik dacht echt van waarom zeg je dat in godsnaam. Hij heeft mijn pret bedorven en nu speel ik bijna dat spel niet meer omdat ik die herinneringen terug krijg als ik een bepaald gamemode speel zeg maar😓😓😓😓

Reputatie 7
Badge +7

Oh oh oh wat heb ik die jongen die dit gdn heeft zo erg gehaten, ik haat hem uit heel mijn hart, die jongen is 😡

Ja, ik begrijp het heel erg. Ik heb de jongen die mijn vriendschap met mijn beste vriendin heeft kapotgemaakt een halfjaar geleden ook gehaat tot op het bot, ik dacht ook echt '’ik hoef je nu niet tegen te komen IRL'’. Want hij heeft mij en haar soort van gemanipuleerd of hoe je dat ook noemt. 

 Nu haat ik hem niet echt meer omdat op een gegeven moment de situatie begon te accepteren, maar dat duurde wel een tijdje.

-TheMightySlayer <3

 

 

@TheMightySlayer ik ga die situatie niet accepteren, hij moet gwn normaal doen, rare gast dat ie is. Zomaar😓😓

Oh oh oh wat heb ik die jongen die dit gdn heeft zo erg gehaten, ik haat hem uit heel mijn hart, die jongen is 😡

Ja, ik begrijp het heel erg. Ik heb de jongen die mijn vriendschap met mijn beste vriendin heeft kapotgemaakt een halfjaar geleden ook gehaat tot op het bot, ik dacht ook echt '’ik hoef je nu niet tegen te komen IRL'’. Want hij heeft mij en haar soort van gemanipuleerd of hoe je dat ook noemt. 

 Nu haat ik hem niet echt meer omdat op een gegeven moment de situatie begon te accepteren, maar dat duurde wel een tijdje.

-TheMightySlayer <3

 

 

@TheMightySlayer ik ga die situatie niet accepteren, hij moet gwn normaal doen, rare gast dat ie is. Zomaar😓😓

 

Ja, ik heb de situatie uiteindelijk geaccepteerd omdat ik daarmee mezelf alleen maar pijn deed en ik haar niet terug kreeg. Maar ik heb nooit meer zo'n goede vriend als haar gehad dus ja, het is nog steeds wel een hard gelag. En het ergste is nu ook gewoon dat diegene die mijn vriendschap heeft verkloot nu beste vrienden met haar is. Terwijl hij tegen mij zij dat ze hem heeft verraden, etc constant en ik het stom genoeg heb geloofd. Behoorlijk hypocriet… 

Bij jou moet hij inderdaad gewoon normaal doen!

Reputatie 7
Badge +19

Dan zeg je toch gewoon dat dat niet zo is en als je weer contact met haar wilt dan zeg je toch dat je een vriendin hebt ik vind het heel erg gemeen van die jongen

Reageer