Groot leeftijdsverschil

  • 26 October 2023
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

Hoi,

 

Ik zit in een hele gekke situatie en ik weet niet zo goed wat ik ervan moet maken.

Ik ben 17 en heb iemand ontmoet van (niet schrikken) 25 jaar. Nu weet ik zelf ook dat dit leeftijdsverschil groot is, dat hoef ik niet uit te leggen, maar ik zie hem dus wel zitten.

 

Ik ken hem via een hobby van mij, waardoor ik veel in contact kom met andere mensen. Zijn vader en ik kennen elkaar al lang en hij geeft mij ook les. Via hem zijn wij dus in aanraking gekomen.

 

We hebben af en toe online contact. Dat is allemaal super casual met hier en daar - voor mijn gevoel - wat geflirt.

 

We zien elkaar ook heel af en toe in het echt, maar dat is niet één op één, gewoon in een groepsverband.

 

We praten dan wel leuk en hebben wel veel oogcontact.

 

Nu kan dit natuurlijk een super beleefde jongen zijn met nette manier zonder enige andere intenties dan vriendschappelijk, maar mijn gevoel zegt echt wat anders.

 

Ik heb heel erg het gevoel dat hij wacht tot ik 28 ben, omdat hij dat ook een keer letterlijk vroeg: “Je bent bijna 18, toch? Wanneer?” Hoe duidelijk moet het zijn, toch? Of ben ik gewoon heel erg delusional?

 

Ik zou het echt niet weten, maar ik zie hem wel heel erg zitten.


Dus stel nou dat ik straks 18 ben en hij uiteindelijk een move maakt. Dan zal het leeftijdsverschil 18 en 25/26 zijn. 

 

Ik zou het persoonlijk niet super erg vinden, aangezien  ik heel wat koppels ken met een leeftijdsverschil van ruim 5 tot 10 jaar. 

 

Zou dat een gek leeftijdsverschil zijn?

 

Dit vraag ik trouwens allemaal voor een vriendin, niet voor mij hoor, echt niet.

 

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Hey!

In mijn ogen is dit niet raar hoor. Je bent dan zelf volwassene en je ziet hem heel erg zitten.
Als je het zelf wilt zou ik er gewoon voor gaan.

Hoi! Je bent 17 en dus niet bepaald mega jong, zeker als je volgend jaar 18 bent maakt dit eigenlijk geen zak meer uit. Wel zou ik gewoon oppassen omdat je beide toch in een andere fase van je leven zit, en misschien dingen waar jij zelf nog niet helemaal aan toe bent. 

Reageer