Vraag

Groot leeftijdsverschil?

  • 22 February 2021
  • 9 reacties
  • 279 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Wat vinden jullie van een 14 jarige die met iemand van 21 gaat?


9 reacties

Als je heel volwassen bent voor je leeftijd en als hij echt verliefd is op jou en het niet doet voor de seks bijvoorbeeld dan vind ik het prima kunnen 

Het is een groot leeftijdsverschil in deze fase van je leven, zelf heb ik toen ik 12 was met een 15 jarige gehad, en dat heeft me 'beschadigd'. Ik ben heel snel mentaal opgegroeid maar in relaties na hem was dat juist een probleem waar ik tegen aan liep.

 

Mijn advies is denk er over na en blijf dicht bij jezelf, en doe NIETS waar je niet klaar voor bent

Het ziet er misschien uit als een ideale relatie, en misschien voelt het voor jullie beiden ook wel zo, maar ik zou het toch ten zeerste afraden omdat jullie op hele verschillende momenten in het leven staan. Daar komt nog eens bij dat het waarschijnlijk niet door familie geaccepteerd wordt en het wettelijk gezien illegaal is. Doe waar je je goed bij voelt, maar ik raad het af.

Reputatie 1
Badge +1

Het ziet er misschien uit als een ideale relatie, en misschien voelt het voor jullie beiden ook wel zo, maar ik zou het toch ten zeerste afraden omdat jullie op hele verschillende momenten in het leven staan. Daar komt nog eens bij dat het waarschijnlijk niet door familie geaccepteerd wordt en het wettelijk gezien illegaal is. Doe waar je je goed bij voelt, maar ik raad het af.

Bedankt voor je mening, maar seks is illegaal er staat niks over een relatie. Toch bedankt!

nou, er is een groot leeftijdsverschil. en ook als er geen seks is is het nog steeds een rare situatie. dit zou kunnen wanneer jij 20 bent en hij/zij 27 is het echt oké.  ook hij/zij staat heel anders in het leven die woont misschien op zichzelf of niet kan ook. ik zou gewoon even wachten omdat als je haar/hem echt leuk vind worden de gevoelens alleen sterker en dan kan het ook als je meerderjarig bent.

Reputatie 7
Badge +19

14 en 21 qua relatie vind ik persoonlijk een te groot verschil. Het zou zelfs kunnen dat de 21 jarige pedofiel is ofzo maar dat hoeft niet perse.

Reputatie 1
Badge +1

14 en 21 qua relatie vind ik persoonlijk een te groot verschil. Het zou zelfs kunnen dat de 21 jarige pedofiel is ofzo maar dat hoeft niet perse.

Op welke leeftijd zou je het verschil wel goed vinden?

Reputatie 7
Badge +19

Op welke leeftijd zou je het verschil wel goed vinden?

Als jij boven de 18 bent is het prima als hij 7 jaar ouder is vind ik. Maar nu jij nog 14 bent vind ik persoonlijk niet ouder dan 18.

Reputatie 2
Badge +1

Op welke leeftijd zou je het verschil wel goed vinden?

Lijkt wel op jade en gio 😂 maar ja persoonlijk vind ik voor pubers Max 2 jjaar, ook door verschillende vriendengroepen en hoe je bent en gedraagt, dus iemand van 13 kan niet met iemand van 15 maar iemand van 14 kan wel met iemand van 16, dus je moet ook een beetje kijken naar de verschillen buiten de cijfers, want iemand van 20 kan huis wel met iemand van 27

Reageer