graag tips over wat ik moet doen

  • 24 May 2023
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Badge

er is dus een meisje die ik leuk (eigenlijk al 3 jaar maar ik vind het toch spannend om te gaan vertellen) vind en die mij 2 jaar geleden heeft gevraagd en toen zij ik nee en daar heb ik nu spijt van dus besloot ik om haar te gaan vragen vandaag maar toen hoorde ik dat ze al iemand anders heeft en wat ook was is dat ze me vroeg de eerste 2 weken in de 1ste klas en toen zij ik nee en daar heb ik nu spijt van en dan nog iets ik heb nog maar 9 maanden om het te vragen want daarna ga ik weg van die school en ik kan wel wachten tot het uit is maar als het langer duurt dan een 9 maanden is het over dus wat moet ik doen 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

wees een vriend, maak de betere connectie, en weest de goede vriend. uiteindelijk moet ze er toch wel achterkomen dat niet hij maar jij degen bent die ze nodig heeft. dus wachten tot t uit is dan maar. 

veel succes!!

 

Badge

wees een vriend, maak de betere connectie, en weest de goede vriend. uiteindelijk moet ze er toch wel achterkomen dat niet hij maar jij degen bent die ze nodig heeft. dus wachten tot t uit is dan maar. 

veel succes!!


 

 

wat kan ik het best doen wachten tot het uit is of het nu zeggen zodat ze er over na kan denken

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou wachten tot het uit is, en laten zien wie je bent. Wat je voor haar kunt zijn. Dus waarom jij beter zou zijn dan hem. Maar haar niet van haar relatie afhouden, niet in moeilijke tijden brengen, het is allemaal haar keuze, en dit is nu even degene die ze heeft gemaakt

Reageer