Vraag

gister iets gebeurt samen met mijn vriendin

  • 26 July 2022
  • 5 reacties
  • 515 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi ik ben een jongen en 12jr,

Gistermiddag was ik alleen thuis. Ik vroeg of mijn vriendin wou langskomen. Toen ze na 10 min kwam hebben we gewn een beetje gepraat en toen begon ze me te zoenen, vervolgens trok ze mijn kleren uit en moest ik die van haar ook uittrekken, daarna begon ze mij af te trekken en te pijpen en even later pakte ze een condoom uit haar tas en hebben we gesekst. 

 

Aan de ene kant vond ik het wel lekker (het was m'n eerste keer) maar aan de andere kant had ik het niet verwacht, omdat we hadden gezegd dat we het zouden doen wanneer we pas16 zijn.

Mijn vragen zijn nu: 

Zal ik dit nog een keer met haar doen? En

Hoe vraag ik dat dan aan haar?

Alvast bedankt.


5 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Als zij dat wilt is dat prima maar doe het inderdaad wel veilig en jullie zijn nog nest jong he denk er ook aan dat jonge relaties nuet altijd goed blijven gaan en vraag je af of je met 10 meiden naar bed wilt voordat je de ware tegen komt maar als jij het wilt lekker doen dan!

Reputatie 1
Badge

Ik denk dat je gewoon moet zeggen "ik vond het gister best lekker zullen we het nog een keer doen" ofzo iets! Verder weet ik het ook niet echt! Maar denk er wel nog overna net zo als roos al zij.

Succes 

Voor mijn mening moet je dit niet op je 12 doen, het is simpelweg te jong. Het feit dat ze een condoom op haar 12 meeneemt zegt al veel. Dus doe het gewoon pas over een paar jaartjes wanneer je “volwassener” bent.  

Reputatie 3
Badge +2

Mijn mening is dat het prima kan op je 12e

Doe het sws met condoom want je wil geen gedoe op dit vlak en zeker niet op je 12e

Als jij t leuk vind en zij ook dan kan je het natuurlijk gewoon vaker doen

Begin gwn met zoenen ofzo 

 

Reputatie 1
Badge

Voor mijn mening moet je dit niet op je 12 doen, het is simpelweg te jong. Het feit dat ze een condoom op haar 12 meeneemt zegt al veel. Dus doe het gewoon pas over een paar jaartjes wanneer je “volwassener” bent.  

True en per devenitie zou ik pijpen ook met een condoom doen je kan daar namelijk ook een soa van krijgen! 

Reageer