Skip to main content

hoi

 

pls het hele verhaal lezen voordat je me judget

 

2 dagen geleden op een feestje heeft de ex van een vriendin van me me gezoend, ik was dronken en ging er op in. vervolgens loop ik naar haar huidige vriendje toe en zeg ik lacherig wat ik net heb gedaan.

 

ze heeft nog niks tegen me gezegd erover, maar ik weet dat ze boos is en heb al roddels over mezelf gehoord. ze heeft me ook verwijderd uit al haar prive verhalen op snap. 

 

ik ben vandaag op school eerder naar huis gegaan omdat ik me er zo slecht over voelde en kan niet stoppen met huilen, ik voel me zo schuldig en ik haat drama dit is echt niet hoe ik ben, ik heb 0 interesse in die jongen ik vind hem niet eens knap

 

ik wil haar een berichtje sturen om de situatie een beetje uit te leggen en mn excuses aan te bieden, maar mn andere vrienden zeggen dat ik het niet moet doen en dat zij degene is die kinderachtig is. het is namelijk al een half jaar uit met haar ex en ze heeft al een nieuw vriendje. ze heeft mij in het verleden ook “genaaid” door bijvoorbeeld beste vrienden te worden met de groep die mij soort van heeft gepest (vind gepest heel heftig klinken maar gewoon heel gemeen doen eerder), en toen we 12 waren (nu 16) was ze een maand nadat het uit was met mijn vriendje van toen samen met hem. ik weet dat we letterlijk 12 waren maar het zegt nogsteeds wel wat over haar waarden en normen/loyaliteit als vriendin. we zijn niet super close ofzo eerder gewoon klasgenootjes, we hebben misschien 2 keer buiten school afgesproken maar niet dat we hartsvriendinnen zijn ofzo. 

 

ik weet niet wat ik moet doen, ik weet niet hoe erg ik in de fout zit en hoe erg het is wat ik heb gedaan want iedereen zegt wat anders. moet ik me schuldig voelen of overdrijft zij? 

Je moet je niet zo druk maken. Als ze al een half jaar niet meer met haar heeft dan maakt het toch ook niet meer uit? Ze zou juist niet boos moetten zijn. Wand echte vrienden doen dat niet

Gr


Mog je haar echt, of is het dat je haar af en toe mogt. Je hoeft niet persé je excuus aan te bieden voor iemand waar je niet al te veel om geeft. En ook al lukt het later om weer vrienden te worden, is het die moeite echt dan waard?

Ik hoop dat ik je kon helpen, groetjes sinasappelbroodje


Misschien vindt zij het niet leuk, maar, het is toch allang uit?

En.. ze heeft een nieuw vriendje. Jij hebt helemaal Niks verkeerd gedaan. 

 

ik zou haar laten, volgens mij  is is dit een typisch gevalletje van iemand waar je geen vrienden mee hoeft te zijn. 
 

Mij_Niet_Gezien 


Ik vind het wel een kutstreek van je,  dat doe je gewoon niet.  Zij hoeft er ook geen enorme drama van te maken,  maar ik zou even langs gaan en sorry zeggen.  Dat er 4 jaar geleden dingen zijn voorgevallen doet er niet toe.  


 Onnodige quote verwijderd

 

@Mimo Maar, het is tussen hun al  een halfjaar uit. Het is niet dat ze nog iets hadden. 

waarom is het dan een k*tstreek? 
 

Mij_Niet_Gezien 


Omdat je gewoon niks doet met de ex van je vriendin. Zeker niet zonder het eerst te vragen.  Ik zou dat mijn vriendin nooit aandoen.  Ook al is het uit,  en is er een nieuwe liefde.  Je doet dat niet,  zeker als het niks betekent en dan ook nog lachend zeggen.  Ik zou dat ook echt niet tof vinden.  Ik vind wel dat de vriendin er ook niet teveel drama over moet maken,  het is ook uit en ze moet zich eroverheen zetten,  maar ik vind dat je wel sorry moet zeggen.  


Reageer