Gezoend met docent

  • 14 June 2022
  • 2 reacties
  • 325 Bekeken

Badge

Ik heb dus gezoend met mijn gym docent van denk ik 45 en ik ben 14. Ik vind hem echt zooo leuk, het begon 2 weken geleden toen ik hem eindelijk een mail durfde te sturen met dat ik hem heel graag alleen ff wou spreken, omdat ik ergens mee zat, en ik hem er mee vertrouwde om het hem te vertellen.  Hij antwoordde dat hij mij na 1 van de volgende gym lessen ff ging spreken, dus vorige week hadden we een gesprek na de gymles. Zowat iedereen was al weg, behalve wij in de gymzaal/docenten kamer van de gym afdeling. 
Ik zei dat ik het heel lastig vond om het te vertellen maar hij zei dat hij niet boos of zo iets zou worden en toen vertelde ik hem dus dat ik hem echt al een half jaar super leuk vond en ik weet niet precies wat er gebeurde, maar hij gaf me een knuffel omdat ik uit spanning een beetje tranen in mijn ogen had. Het was echt een hele fijn knuffel. Op het  einde van de knuffel keek hij mij aan en zei dat hij mij ook heel leuk vond en toen zoenden we. Daarna zei ik of hij dit tegen niemand wilde vertellen, en  of het tussen ons zou kunnen blijven en daar was hij natuurlijk mij eens want hij wilt ook niet in de gevangenis , en ik wil dat ook niet voor hem. Toen zeiden we tegen elkaar tot volgende keer (morgen heb ik dus weer gym).
Elke keer als ik hem nu zie in de gang kijken we elkaar lang aan en geeft hij een knipoog enzo en aaa het is zo geweldig maar ja ik weet dat het niet kan maar tja

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 16: houd je tekst leesbaar.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Roos, 

Ik raad je ten zeerste aan om hiermee te stoppen. Hoewel jij hem ook leuk vindt, kan dit nog steeds jullie in de problemen brengen, aangezien het pedofilie is en het tegen de wet is om als leraar een relatie te hebben met een leraar. 

Snap dat het lastig is aangezien jij ook gevoelens hebt, maar bekijk het zo:
Die man is 45 en heeft veel meer levenservaring dan jij. Daarom weet hij ook hoe hij moet manipuleren en misschien ben je door manipulatie op hem verliefd. 

En je kan dezelfde (misschien nog betere) aandacht krijgen van iemand van je eigen leeftijd!

Groetjes!

Badge

Hoi Roos!

 

Ik ben het eens met @Sano07 en denk dat het beter is om hier mee te stoppen.

Ten eerste is het gewoon best smerig dat hij weet dat het verboden is om met minderjarige een relatie te beginnen, en alsnog met jou gaat zoenen.

 jij kan er niks aan doen dat jij gevoelens voor hem hebt, maar hij moet de verantwoordelijkheid hebben om te zeggen dat dat niet kan.

 

Ik zal zo snel mogelijk jullie “relatie” beëindigen als ik jou was.

 

Dit kan misschien lastig zijn, maar ik denk dat het fijner is dan dat je weet dat je hebt gezoend met een pedofiel.

 

Groetjes!

Reageer