Vraag

Gewoon proberen?

  • 20 June 2023
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo allemaal! 

Ik ben een meisje van 13 en jongen uit mijn klas is verliefd op me. Ik twijfel. Zal ik verkering vragen? Ik weet niet of ik hem ook leuk vind. Ik kan het proberen en als het niet bevalt maak ik het uit, maar toch twijfel ik... 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dat is niet hoe je het moet aanpakken, vraag of hij op date wil. Gewoon voor een maand of 2 - 3 op meerdere dates gaan. Dan weet je uiteindelijk of je hem leuk vindt, en weet hij of hij jou leuk vindt en dan kan je verkering vragen. Snapje?

Reputatie 7
Badge +17

Ik zou hem zeker nog geen verkering vragen. Leer hem eerst wat beter kennen of ga idd een keer op date. 
Je weet dat hij verliefd op je is, dus verkering nemen en hem dan weer dumpen als jij het toch niks vindt is niet bepaald netjes zeg maar.

Reputatie 7
Badge +9

Ja inderdaad, uitmaken na dat je het zojuist aan hebt is een beetje goedkoop. Maarja, zo zie ik het.

Reputatie 2
Badge

Mee eens @benebird en @tim16 

Het was het idee van een vriend van mij om verkering te vragen en hem daarna te dumpen. Ik was het er ook niet helemaal mee eens…

Reputatie 7
Badge +9

Mee eens @benebird en @tim16 

Het was het idee van een vriend van mij om verkering te vragen en hem daarna te dumpen. Ik was het er ook niet helemaal mee eens…

Nooit meer advies van die gast aannemen dus.

Reageer